snart mor til 3 små Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 For å få noe effekt på fordøyelsen? Regner med at det er litt forskjellig fra person til person men.. Synes ikke svisker er noe godt. ) Så om jeg må spise 20 om gangen så foretrekker jeg faktisk forstoppelse.. ) Noen erfaringer?
2flottebarn;) Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Prøv et glass biola hver morgen i stedet!
Mini LK Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 3-5 burde holde, men husk å drikke masse samtidig.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Du kan f.eks spise tørket aprikos i stedet for svisker dersom du syns det er så ille med svisker Men som sagt over her... husk bare å drikke masse vann samtidig
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Uff..! Svisker er ekkelt!hehe;) Husker i begynnelsen av svangerskapet da jeg og var fryktelig forstoppet. Tok tipset og kjøpte en boks med Sunsweet (ellerno?) svisker. Hev nedpå fem-ti stk hver dag, men det hadde virkelig INGEN effekt. Så jeg ville virkelig ikke stolt blindt på det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå