tre små... Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 hvordan kan dem si at det er gratis når man må betale 98kr i porto?? mens de neste pakkene koster det 39kr i porto? syns det blir feil å si at det er gratis da jeg...!?
mamma til søte små Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Er ikkje gratis nei, vi betalte nesten 200kr for kvar pakke. Får heldigvis siste no om ikkje så lenge, den skal vist være gratis. Blir spennande å sjå om den er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå