¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Jeg våknet 05.35 lørdags morgen den 17 januar, av at jeg hadde tissetrang, eller noe "presset" på liksom. Satt meg på do og tisset, men syns ikke presset helt forsvant selv om jeg hadde tømt meg. Mens jeg satt der tenkte jeg...hmm..rart..kan det være...nei!?!Gikk å la meg igjen. Første ri kom 05.46, hadde 3 min mellom, før neste kom, så ca 2.30 min etter der igjen kom tredje. Da var jeg helt sikker på at noe var på gang. Mannen ble våknet, og sendt opp for å fyre i peisen,vi skulle liksom ha så god tid!! Kom meg opp, men da spøy jeg og riene haglet på nesten uten mellom rom. Alt fra 3 til 1 min mellom. Sendte min mann for å hente svigermor. Som skulle passe Emilie,datteren vår. Da han kom tilbake ville jeg bare på sykehuset, syns ikke hun trengte å se sin mor ligge på gulvet å spy..hehe. Fikk bare være om det bare var 1 cm åpning...som jeg regnet med. Vi ankom sykehuset 08.08. Fikk spydd meg opp til føden, så visste at at ting ble presset nedover, men at jeg allerede hadde 7 cm åpning hadde jeg ikke ventet! Vannet hadde ikke gått enda, da jeg begynte å få press rier. Men fikk ikke lov å presse selv om jeg hadde full åpning. Det var lille å ikke få lov til noe kroppen naturlig ville, men pga det fikk jeg bare et lite rift. Hele tiden hadde jeg denne tisse trang følelsen. Og da hun endelig tok hull på posen, var det en befrielse..hehe..føltes som om jeg "tisset" ut hele rommet, og så på to press rier var Fredrik Severin (oppkalt etter sin oldefar på fars siden) ute....kl viste 10.16!! Så tok til sammen 4 1/2 timer fra jeg kjente første ri, til vår gull gutt var ute...to uker for tidlig....termin 29 januar! Kjempe gøy opplevelse,vi lo oss igjnnom fødselen, og min mor og min mann gjore til og med narr av meg mens jeg lå det å konsentrerte meg med å telle..hehe.. Hos meg kjentes riene ut som kynner først, som flyttet seg bak i korsryggen. Lykke til alle dere andre som venter på deres tur, gled dere:) Håper ikke dette er siste gang jeg er her inne..ønsker meg en til..men trengs vel litt overtaling..hehe:) Klem Susanne
flypapir Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Gøy å lese historien din Susanne! Gratulerer så masse igjen Klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå