Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 hvordan er dagene deres? er såå spent.. var planlagt me søsken nå... men har fått kalde føtter;( synes synd på lillemann som blir storebror når han er 20 mnd..
tvillingen Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hei! Jeg har 16 måneder mellom gutta mine, eldste er 3 år, yngste blir 2 i april, og det er kjempekoselig!! Ja det er hektisk, men de har så mye glede av hverandre! Vi planlegger allerede nr 3,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå