Gå til innhold

bevegelser i ca uke 34.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sparker / beveger babyen deres seg i ca uke 34?

Gutten i magen min er ganske urolig. Han skyver mest, men sparker og dytter mye også. Det jeg går og bekymrer meg for er at jeg kjenner så mye småbevegelser også, kan kjennes ut som kiling, småbanking og noen ganger litt risting. Er det flere som kjenner det slik? Jeg har tre jenter fra før, men jeg husker ikke helt hvordan de beveget seg.. Er en stund siden jeg gikk med dem. Roligere i magen var de også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

jeg har en liten jente, og hun oppfører seg nokså likt som du beskriver. (uke 35) hun hikker (tror jeg) nesten hver dag, vrir seg, sparker, men også litt "krampeaktige" småbevegelser. det skjer noe så og si hele tiden. på UL i uke 32 og 34 sa ikke legen noe annet enn "ja, her var det liv" og det var i en av periodene med ristebevegelser. så har tenkt det ikke er farlig, men vanskelig å vite hva som er normalt!

Skrevet

Tusen takk for svar. Godt å høre at det er flere. Jeg vil tro at alt er i orden ,men når man går og kjenner etter og begynner å tenke så er det fort gjort å inbilde seg så mye rart. Gutten min hikker også hver dag:) Jeg har hørt at det kjennes ut som småkramper / risting når babyen tisser. Har også hørt at de de kan riste litt pga de utvikler nervesystemet sitt. Har du / dere hørt det samme? Glad for svar.

Skrevet

ja jeg har hørt at de tisser når de rister...min rister endel innimellom,,, ellers så er det hikking ,sparking og snuing så hele magen buler ut....ellers så peller han meg nede i magen tror jeg,,kjennes ut som små fingre helt nede i lysken. jeg var på 3d ul for en uke siden og slt var helt fint så alt dette er nok helt normalt:)

Skrevet

Jada, min driver og skyver og dytter ut diverse kroppsdeler hele tiden. Hikker gjør han også, ca hver dag tror jeg. Som hun over her så har babyen min også drevet og "pelt" med fingrene helt nede og ut på venstresiden, sånn har han holdt på i et par måneder allerede. Han er f.eks veldig glad i å skyve fotsålen sin rett ut der hvor navlen min er. Thihi.. moro at fler har det likt. Er forresten 35 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...