Elizaaa Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Jeg fikk sånn grusomt vondt i ryggen på fredagen. Det var så vondt at jeg ikke klarte å ligge,sove, gå eller sitte. Jeg måtte tilslutt dra på legevakta siden jeg hadde så vont.Ble veldig bekymra, tenkte at det var noe alvorlig galt. Legen sa det var bekkenløsning. Hadde ikke tenkt at det kunne være det, siden jeg bare er 13 uker på vei. Hadde en helt forferdelig helg,med mye smerte og tårer. Så fikk jeg time hos ostopat i mårrest. Når jeg kom hjem etter timen hos ostopaten kunne jeg ligge på sofan uten å ha smerter, jeg kunne gå med minimale smerter. Har til og med sotte på en maskin med klær:-) Takk gud for at det finnes ostopat. Hadde aldri overlevd svangerskapet dersom jeg skulle hatt slike smerter hele tiden!! Ostopat koster 700 kr første gangen og 400 kr de andre gangene, dyrt, men verdt det!!!
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hva gjorde denne ostopaten da? Har vært hos kiropraktor før med vond rygg (var ikke gravid da), og det frister ikke til gjentagelse.. han brøt på ryggen min.. (men ble bra da). har forferdelig bekkenløsning nå, er i uke 19 + 5 har hatt det ei god stund.
Elizaaa Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Ostopaten bryter iallefall ikke! Han er så vidt borti deg med hendene. Hos meg holdt han på anklene og på skuldrene. Mannen min sier at ostopat er en hokus pokus mann siden han ikke gjør så mye. Har vært hos han tidligere med ryggplager, da fant han ut at bekkenet og hode mitt var skjevt. Derfor hadde jeg vondt i ryggen. Sjekk denne sia:http://www.osteopati.org/
bubben Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 med forrige slet jeg ufatteli mye med bekkenløsning (100meter var nok, så klarte ikke bekkenet mer!) fikk rekvisisjon hos legen til fysio (gratis). fysio knakk ikke på meg. trykte på ett pungt i nærheten av halebeinet, da kjentes det ut som om noen luftbobler gikk utover rompa/korsryggen. etter det var jeg i kanongod form så jeg anbefaler fysio lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå