Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Det er ikke bare enkelte som nevnes ved navn som liker å vise seg fram. En tur på facebook så er det sinnsykt mange som legger ut digge bilder av seg selv. Det simpelthen lyser-jeg tror jeg er deilig- av øynene, de har et helt spesielt blikk. Bare jeg som seg det? Ja mine egne venner , vet ikke hva det er, noe med munnen, bøyer seg fram, blikket.... ja jeg synes det blir for dumt.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Synst det er kvalmt jeg.. Kanskje jeg er dum, hehe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 så la nå de få gjøre som de vil da..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 D håper vel at folk skal kommentere bildene og si de er pene, sexy, hot... what ever. Gjør det noe da? De fleste legger uansett ut bilder de selv synes de ser ok ut på, velger ikke bilder man ser helt håpløs ut på(untatt tullebilder) Om man i tillegg prver å gjøre seg litt ekstra "hot" får vel stå for deres regning. Eller er du misunnelig forsi du ikke får positive kommentarer på dine bilder? (for ordens skyld, jeg er ikke på fb, nettby e.l nettsamfunn, ingen bilder ute noe sted)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 hahaha, så sant så sant!! Datt over hun som kaller seg babygullz sin profil på fb. Hun har noe sånt som 66 albumer der, hovedsakelig av seg selv! Mye "ut med leppen-se sexy ut nå"-bilder. Tilogmed gått til fotograf for å ta "proffe" selvdiggingsbilder. Trodde de fleste likte å ta bilder av ungen sin når de var nybakt mamma-ikke seg selv!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 La nå folk få digge seg sjæl visst dem vil. Bedre det enn å ikke ha selvtillit.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Haha, du har helt rett:) Noen ganger er du ti g med at de har tatt bilde speglet!!!LOL!!!
TurboMaria Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Herrefred, alt det rare folk folk skal bry seg med. Og hva så om de selv syns de er deilige? Må vel være bedre det enn å ha lav selvtillit og syns man selv er stygg? Janteloven lenge leve!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Nei du er ikke den eneste!Åhh det er så kvalmt.Et søskenbarn av meg ser ut som hun kjempe kåååååt på bildene hun legger ut.En vennine av meg også...jeg var frekk nok til å kommentere det.Jeg skreiv å spurte:Er du kåt eller dridas på dette bilde hehe...Fremstiller seg selv så sinnsykt dum.Dem kunne vert 10ganger penere hvis dem ikke så ut som om dem var i ferd med å suge pikk!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Jeg er ikke sjalu på noen.Jeg ville aldri hvert så kvalm å vist meg frem på den måten.Jeg har også lagt ut bildere av meg selv der jeg syns jeg ser fin ut men det er stor forskjell på fin naturlig og eller Deilig og kåååååt!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 hehe.... Er spesielt den litt yngre garde dette gjelder. De fra 13-20, kanskje? Finnes selvfølgelig endel unntak.
Gerd-Johan Skrevet 26. januar 2009 #13 Skrevet 26. januar 2009 Huff den janteloven dere! HAHA! Jeg digger meg selv jeg, og er ikke redd for å vise det. Det burde ikke dere heller! Vi er vakre kvinner! Hurra!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #14 Skrevet 27. januar 2009 Gerd-Johan: Det har ikke med det å gjøre. Jeg har mange bilder av meg selv inne på FB som jeg er stolt over og som jeg syntes jeg ser flott ut på, men det er ikke et eneste hvor jeg poserer som en wannabe nakenmodell med trutemunn og kåthet i blikket. Det er så lite sexy som det kan bli.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #15 Skrevet 27. januar 2009 enig med HI! og er ikke de som ikke tar "selvdiggerbilde" som har dårlig selvtilitt, er de som GJØR DET! de må hele tiden få oppmerksomhet og kommentarer.. tragisk!! vet om en her inne som har en million selvdigger bilder på facebooken sin, jeg bare LER!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #16 Skrevet 27. januar 2009 Er det babygullz du sikter til nå? hehe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #17 Skrevet 27. januar 2009 Men om hu ikke hadde vært pen, så hadde dere ikke brydd dere. Rart så mye pepper man skal få fordi man ser bra ut. hu skulle vel helst gjemt seg vekk hos indremisjonen iført burka eller noe, så slapp dere å se henne. Drit å å gå inn på profilene på fb til sånne da.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #18 Skrevet 27. januar 2009 Visst er dama pen, men hu hadde vært mye penere uten all sminken, de overdimensjonerte puppene (hun er liiiten og tynn med kjempe-pupper), de tynne grusomme falske øyenbryna, trutemunnen og det tilgjorte kåte se på meg blikket.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #19 Skrevet 27. januar 2009 hun er da ikke SÅ tynn, har skikkelige kubbe-ben ser jeg på fb, og dessuten litt håndtak. Helt passe, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #20 Skrevet 27. januar 2009 Neida, hun er ikke sååå tynn, men poenget mitt var at puppene var oversize og passer absolutt ikke til kroppen hennes!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #21 Skrevet 27. januar 2009 Har inntrykk av at et flertall unge jenter idag får tatt sexy bilder av seg selv hos fotograf, eller andre steder og får laget en portofølje med bilder av seg selv i undertøy og div. Iallefall er det veldig utbredt der jeg bor, sikkert mange andre steder også. Dem om det, for all del, dømmer ingen jeg. Men personlig har jeg aldri hatt dette behovet. Blitt spurt mange ganger. Men det er kanskje et lite tankekorss at så mange idag drømmer om å bli modeller, glamourmodeller, stylister, skuespillere ol. Selvdiggingen og selvdyrkelsen ligger ikke akkurat lavt i samfunnet vårt idag !
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #22 Skrevet 27. januar 2009 Det er denne sykelige kroppsfikseringen som skremmer meg mest. Hordan blir det for mine barn å vokse opp? Nosejobs, spraytan og slanking på barneskolen,liksom? :-O
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #23 Skrevet 27. januar 2009 Mannen min nekta å være venn med søstra mi fordi hun såg ut som ei hore på bilde.Ler enda når jeg tenker på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå