Gå til innhold

Besteforeldrer på besøk..!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i den stillingen,at jeg har 2 fantastiske svigemødrer og en svigermor..og har et veldig godt forhold til dem alle tre.. Vi har en ordning at farmor kjem en dag opp i uka-følger lillejenta i bhg og henter henne,for så spise middag til henne..så har vi en fast dag til besteforldrene..Noen vil si at dette høres mye ut men jeg er veldig gla for denne ordningen og så er de..ikke minst er lillejenta vår blitt veldig gla i sine 3 besteforeldrer.. og jeg får gjort en del ting i hus og handlet og slike ting så når jeg har hu alene-kan jeg bruke mye tid med henne..fordi de andre dagene mens de har henne så gjør jeg det som trenges i huset-ikke minst en handletur,om jeg føler for det..

jeg har den oppfatning at det er viktig at besteforeldrer og barnebarn,blir godt kjent med hverandre.. Men vi som foreldrer føler aldri at de overkjører oss eller vi dem!!Så blir det noen ganger,det itte passer,ja-da tar vi det neste uke..Vi utnytter itte hverandre men benytter oss av hverandre.. Denne ordningen passer oss-nettopp fordi de alle bor i passe avstand til oss!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er drømmen min å ha det sånn. Besteforeldre kan virkelig være en utrolig ressurs for sine barn og barnebarn. Bare synd at så mange ikke er det. Glad på deres vegne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...