Gå til innhold

Hjelp!!! Ang negativ test, IKM i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som testet negativt ved IKM, men som alikevel var gravide??? Slutta med pillen 27des og har enda ikke fått besøk av tr..hadde el ca 10jan..Er alt håp ute???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt håp trenger ikkje vera ute.

Det er nokon som er gravide sjølv om dei har negativ test...

Eg har nok ikkje erfaring med det.

Når eg har gått over tida uten positiv test har dessverre tr kommet likevel.

Men håpet er ikkje nødvedigvis ute...

Ikkje ha for store forventninger, då vert du veldig skuffa viss tr kjem likevel.

Lykke til! Håper du snart har positiv test.

Skrevet

Ingenting er umulig så lenge tr holder seg unna.

Hva slags test har du testet med ?

Jeg tester fremdeles negativt på billigstestene men cb digital viser gravid. (hadde ikm i helga)

Skrevet

Hei Annikken!

Neida, alt håp er ikke ute! opplevde det samme som deg, tok en test på IKM som var negativ.. Men tr kom likevel ikke, og selvom jeg hadde slått i fra meg at jeg var gravid (tenkte at det sikkert var kluss etter å ha sluttet på p-ringen i november) syns jeg det var litt rart fordi jeg alltid har hatt korte sykluser når jeg ikke har gått på prevensjon.. Tok en ny test etter fem dager, bare for å "avkrefte" at jeg var gravid, men da dukket det plutselig opp en rosa strek! Kunne ikke tro det, og har fortsatt vanskelig for å virkelig tro at jeg er gravid, og at vi fikk det til på 1 pp!! :-) Nå er jeg uke 7+3, og begynner å stole på at jeg faktisk er gravid, særlig etter at kvalmen tok meg for første gang i dag... ;-)

LYKKE TIL! Tror du snart blir med i denne klubben jeg! :-)

Skrevet

Har testet med cb digital, så håpet er forsvinnende lite...for den er vel veldig sensitiv???

er så skuffet, selv om vi bare er i 1pp har jeg hatt lyst på barn i mange år og har nok hatt litt for høye forhåpninger..

får bare se om tr kommer snart, så får jeg evt teste en gang til om en uke hvis den ikke dukker opp...

Skrevet

Jeg tetstet negativt ved IKm både ved forrige og dette svangerskapet. Men ca en uke etter fikk jeg likevel positiv test. Kjenner ikke til testen du brukte, men jeg ville ikke gitt opp håpet riktig ennå ;)

Skrevet

Takk for svar! Får vel bare vente å se..så lenge tr ikke kommer er det jo håp:o) men hvis jeg ikke er gravid håper jeg tr kommer snart slik at jeg kan starte på ny pp!

Skrevet

Dytt!

Skrevet

jeg testet negativt en uke etter ventet mens. er alltid presis. trodde likevel det var amminga som som hadde klusset det til, og er ikke så lenge siden jeg fødte. men etter kvalmen satte inn måtte jeg ta en ny test. da var den jammen positiv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...