Gå til innhold

Hvor mange dager i uken spiser dere poteter til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ligger det på ca 4 ganger i uka,noen uker 3 dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi.. poteter spiser vi nesten aldri :) kanskje annenhver/hver tredje uke eller noe :)

Skrevet

Det varierer. Noen uker 3-4 ganger, andre uker 1-2 ganger. Men det går sjelden en uke uten at vi spiser potet i hvert fall..

Skrevet

Det er sikkert et halvt år siden sist. Men det hender vi har pose-potetmos. Jeg liker ikke poteter.

Skrevet

Ofte. Har poteter sammen med kål, gulrøtter, blomkål og brokkoli.

Skrevet

Kanskje 2-3 ganger i mnd? Dvs, junior spiser potet, jeg gjør det ikke.

Skrevet

Om du mener vanlige, kokte poteter, kanskje 3-4 ganger i året.

2 av de er julaften og nyttårsaften.

Skrevet

hva spiser dere da??? her er det poteter 4-5 ganger i uka i en eller annen form. Synes det er godt jeg! :)

Skrevet

Vi spiser:

pasta, nudler, ris, couscous, wrap, hvitløksbaguette... osv

Skrevet

fant ut at det er for mye karbohydrater hehe. så begynnte med mer fullkornpasta og fullkornris osv med salat til middagene istedenfor. men når vi har fiskeboller da MÅ vi ha poteter men det er sjelden da...! spisete det oftere før:)

Skrevet

Når jeg er gravid eller av en eller annen grunn vi ikke spiser lavkarbomat har vi poteter kanskje 2 ganger i uka. Har ikke blitt mye potetspising de siste 4 årene.

Skrevet

Null-komma-noe. Kanskje to-tre ganger i måneden.

Skrevet

En gang i måneden ca. Vi spiser fullkornspasta, ris og mye salat.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

2-3 ganger i måneden. Altså de få gangene vi har fiskeboller, og kanskje til laks. Fløtegratinerte poteter til biff innimellom. Ellers er det lite poteter her i huset...

Skrevet

Vi har vel bare ris/pasta/potet/brød til middag ca 3 ganger i uka til sammen. De andre gangene blir det grønnsaker av et eller annet slag.

Skrevet

Ca. 1-2 gange, og nesten aldrig kokte poteter, men ofte sammen med andre grøntsaker i ovnen eller som potetsuppe, potetstappe ovs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...