StrøkenFrøken Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hadde sex 2 og 3 dager etter mensen var over, liten blødning i dag - 8 dager etter sex.. Mye mindre og mer brunlig enn vanlig mens, kan det være festeblødning isåfall? eller er d altfor tidlig mpt når vi hadde sex? når kan jeg teste? skal jo ikke ha mensen før om et par uker igjen.. Takk for svar=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Egget fester seg vanligvis 6-8 dager etter eggløsningen, så det passer jo perfekt i forhold til når dere hadde sex. Hvis du hadde EL så tidlig og det er en festeblødning, så kan du teste om 6-7 dager. Noen opplever en liten blødning ved eggløsning og, så det kan nok være lurt å ha sex i dag for sikkerhetsskyld. Men håper det var en festeblødning. Masse lykke til!
StrøkenFrøken Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 tusen takk for svar! har aldri hatt blødning ved eggløsning før, så da er d vel mest sansynlig festeblødning?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Kroppen er desverre aldri til å stole på, men det er ihvertfall veldig lovende siden du ikke har opplevd det før:)
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 For flere mnd siden,i fjor vår så når jeg var på do da så falt det ut en blodig slimklump nedi doen.Leste på nettet at noen kunne ha en liten blødning i forbindelse med El.2 dager senere fikk jeg positiv El-test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå