Gå til innhold

Morgengave - beløp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har fått ordnet billetter til Bruce Springsteen til min kjære som jeg har tenkt å gi i morgengave til han. Han lot være å bestille selv, da de han skulle sammen med synes det ble for dyrt (etter avtale med meg..hehe). Det jeg lurer på er hvor mye gir dere i morgengave?

Her blir det 3000 for billetter, fly og hotell. Men føler liksom at det kanskje er litt mye. Har lurt på og gi han billettene og hotell, og si han betaler flyet selv (hadde jo i utgangspunktet tenkt til å dra). Hva sier dere? Uansett hva jeg gjør vet jeg han vil bli kjempeglad for gaven:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gitt han komplett tur altså fly,billetter og hotell :)

Det hadde jeg gjort :=)

Skrevet

Jeg synes ikke beløpet har så mye å si. Jeg skal gi noe veldig dyrt til min mann, men det er bare fordi jeg vet at han drømmer om det og sparer selv. Så jeg har hemmelig sparet i snart 2 år. Så han får en klokke av meg som det ikke finnes så mange av i verden, så den koster litt.....

Hadde han ønsket seg en kino tur og jeg visste at det var det han ønsket seg av hele sitt hjerte hadde han fått det. Tanken er viktigere enn beløpet!

Skrevet

Jeg har brukt 3000,- på gave til min tilkommende:o) Har tatt undertøysbilder hos fotograf:o) Har du råd til det, ville jeg gått for "full pakke":o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...