Gå til innhold

I år skal denne sprekke 3 barnsmor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

løpe Oslo halvmaraton og New York helmaraton. Meldte meg på istad, wææææ!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da burde du heller vært sprek enn sprekk, men det kjenner du vel best selv.

Skrevet

Ja, det er litt kjipt å sprekke:)

Bra for deg!! Sikkert motiverende å ha et mål. Jeg blir så raskt lei av jogging.

Skrevet

he he, ja, ser det nå! Det går litt fort i svingene noenganger!

Skrevet

Jeg skal ihvertfall IKKE sprekke, nei! LOL

Skrevet

Norges sprekeste 3 barns mor! uten tvil - lykke til!

Så forresten innlegget ditt om dietter osv. her om dagen. ha-ha, jeg lo litt for meg selv. Synes du var dristig m/et slikt innlegg, men jeg er hELT enig med deg! Klem:)

Skrevet

Hei party, Ja, skjønner at noen må bruke dietter o.l men jeg måtte bare spørre...klarte ikke å dy meg! var ikke meninga å være slem...men personlig tror jeg ikke på slike dietter som en 'way of life'! Hvordan går det med dere? Friske håper jeg.

Skrevet

Såpass ja,da er du sprekere enn denne 3barns mora, for hvis jeg skulle vært med på noe sånt så hadde de trolig måtte brukt hjertestarter på meg halvveis ;-)))

Imponert!!! Lykke til....jeg nøyer meg med å trene meg litt opp i form, så får jeg se om jeg kansje sykler meg noen runder rundt øya jeg bor på heller, i hvertfall så ønsker jeg meg sykkel i 30års gave av min kjære.

Skrevet

Ugl@

Åååå jeg elsker å sykle jeg også! Har du prøvd Spinning? Jeg har blitt hekta. Synes det er kjempegøy:-)

Skrevet

I got your #.....jeg er HELT enig i filisofien jeg. Mer mosjon, mindre mat - alt til moderasjon. Men jeg må inromme at jeg ikke er like disiplinert som deg. Motivasjonen er liksom ikke tilstede. Tror det er der det stoter. Alle VET at du hadde restt i det du sa, det er bare det at man ikke kommer seg i gang. Du er min motivasjon!!! Når V fyller 1 skal jeg begynne og trene. Hold me to it!

V er ferdig m/antibiotika i morgen og skal inn til sykehuset igjen for nye blodprover og nytt xray av lungene for og se om den kollapsede lungen er bedre og infeksjonen borte.

Dere? Friske alle sammen? M...er han bra igjen?

Skrevet

Nei, tror ikke spinning er greia for meg ( utprega sært eksemplar av kvinnerasen), men jeg liker å sykle, ser fram til mange fine turer. Tidligere sykla jeg i terrenget, men jeg hadde et lite uhell og ble litt redd ( kræsjet med et tre på vei ned fra ei li her og fikk lett hjernerystelse, en blåveis verdien en Rocky film og en ødelagt sykkel.....så nå skal jeg holde meg på veien heller ;-)

Blir vel å sykle som kondisjons trening og trene med vekter, pluss trene yoga for å stramme opp kroppen..

Forresten så er jeg enig i at dietter ikke er svaret for de fleste. Trening, spise normal og SUNN mat med godt nærings innhold er det beste, og tåle å kjenne at man er sliten, får litt vondt og kjenner blodsmaken i munnen når man trener, for da bruker man kroppen skikkelig.

Skrevet

Ja, enig, man MÅ ha motivasjon eller så går det ikke over lengere tid dessverre! Det er også viktig med variasjon slik at ikke man går lei! Det er ikke lenge til V er ett år, he he!

Oi, så lenge dere har holdt på med V, stakkars liten! Jeg håper virkelig han blir friskmeldt imorgen. Du må være sliten!

Her er vi friske alle sammen....M er litt forskjølet bare. Jeg klarer ikke å skrive så mye om gangen pga trollet....det er en liten kamp hvergang! Han skal taste litt han også, LOL!

Klem

Skrevet

Oi, så skummelt Ugl@!

Yoga har jeg aldri prøvd...men synes det høres spennede ut!

Så enig med deg! Man skal ikke være redd for at det gjør vondt, for det SKAL det! Ingenting er gratis nei!

Skrevet

tDet hores kjent ut. V er hyper om dagen også, tross sykdom. ALT er en kamp. Ta på bleie, ta av bleie, kle på, kle av, medisin...han kjemper imot m/all sin kraft. vrir seg som en ål. 100 leker på gulvet og han iler rett bort til PC, ledninger, peisen, skaper og skuffer. I helgen tok han en skikkelig 'tumble' ned trappen...Har endelig fått opp en 'gate'.

Vi er absolutt utslitte etter all denne sykdommen. Snart 2 1/2 uke m/antibiotika...Det vrste er all diareen han får av den. 10 x dalgig hvis ikke mer må vi skylle stumpen i dusjen. Wipes blir for sårt.....

Nei, V er 1 i slutten av mars.....har mistet babykiloene for lenge siden, men er skikkelig slapp i fisken og har kjempedårlig kondis. Må begynne og trene igjen. Aerobic var min greie. får se hva jeg gjor her i Norge.

Skrevet

Høres ut som guttene våre er ganske like, he he! Uff da, håper det gikk bra med han da! M har tumbled mange ganger, typisk gutt tror jeg! Kan ikke huske jentene var sånn!

Heldig du som ikke måtte 'jobbe' for å bli kvitt babyweighten! Jeg la på meg 26kilo med M....Jeg måtte jobbe skikkelig i ett helt år, uff uff!

Du får se hva du orker og hva du har tid til! Men jeg må si at det er deilig å være i form! Men jeg må nok jobbe mer om jeg skal klare helmaraton. *gruer meg bitte litt*

Skrevet

Jeg la på meg 27lbs med nr.1, 26lbs med nr.2 og 27lbs igjen med nr.3. Veldig myye hver gang, 40+++kg, men det raste fort av hver gang. Innen 3 mnd. hver gang. Lycky genes i think. MEN, nå må det trenes. Og DET gruer jeg meg til for jeg har ikke trent regelmessig på snart 6 år...hjeeeelp! Men, når V fyller 1 år. Det er målet!!! Nå er jeg så utslitt og sover dårlig, jeg har IKKE overskudd og motivasjon.

Med deg går det sikkert bra. Du er jo i god trening. Men man skal jo grue seg litt, ikkesant! Hadde vært noe som ikke stemte hvis du ikke gjorde det, he-he.

Må hente i bhg nå, så er det rett på idrettskolen m/V på slep....alltid festlig!he-he.

Klem:)

Skrevet

Ok, vi snakkes :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...