Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #26 Skrevet 23. mars 2009 Hei. Bare minner om at vi skal ut og spise på fredag og dytter denne litt.
Bellen^2 Skrevet 24. mars 2009 #27 Skrevet 24. mars 2009 Takk for påminnelsen:) Jeg har jo notert det i kalenderen, men litt kjipt når det piper i telefonen at jeg skal treffe dere om 15 min:)
eple72 Skrevet 26. mars 2009 #28 Skrevet 26. mars 2009 Litt usikker på om jeg kan komme . er det mulig å bre dukke opp eller må man melde seg på ? Håper jeg kan klare det imorgen - hadde vært fint å se alle sammen igjen. veldig lenge siden
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #29 Skrevet 26. mars 2009 Hei. Vi klarer sikkert å fikse det. Bare kom hvis det passer du. Hyggelig å se deg om du får det til.
Rødtopp75 og to små Skrevet 26. mars 2009 #30 Skrevet 26. mars 2009 Heisann! Jeg kommer i morgen, men blir nok litt sein. Regner med jeg kommer litt over syv. Må hjelpe mannen med å gjøre barna klare til legging og så tar han selve legginga. Håper det går greit.
Två små trollungar Skrevet 27. mars 2009 #31 Skrevet 27. mars 2009 Må desverre melde frafall... Har veldig lyst å være med ut og spise, men har fått ganske vondt i bekkenet nå i ettermiddag og er veldig trøtt, så jeg orker rett og slett ikke finne på noe annet enn muligens sitte i sofaen og se på TV... Hadde vært artig å se dere allesammen, men det får bli en annen gang! Kos dere masse ikveld!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. mars 2009 #32 Skrevet 27. mars 2009 Så dumt da Linda, men det skjønner vi jo godt. Du får kose deg hjemme med familien og magen og håper bekkenet blir bedre :-) Rødtopp, klart vi venter på deg! Ikke bare-bare å få to små i seng vil jeg tro :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå