monca*84*j12 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 heia baib.. da var jeg omsider hjemme... Dro på kalbakken for og trene, men der var hadde de hatt ran i natt, så det var stengt... typisk tenkte jeg.. Men jeg dro opp på Romsås.. ikke veldig langt unna, og hadde en skikkelig treningsøkt.. så nå er jeg svett og sliten.. Men det er deilig da.. og faktisk klare og være litt strukturert og trene... Ellers har jeg ikke gjort mye enda.. skal hoppe i dusjen straks... Når jeg kjørte hjem i stad så så jeg utolig mange med barne vogn.. Jeg lurer på om de er klar over hvor heldige de er.. sukk.. I går når vi hadde Linea og Teodor her kjente jeg bare eggstokkene hyle.. Så utrolig morro og se Anders sammen små trolla... Han kommer til og bli en fantastisk pappa.. det er jeg sikker på... Han var litt søt da, han lurte på om jeg syntes det var rart at han syntes det var mer morro med hun eldste enn han som bare er 1år... Han sa at han viste liksom ikke helt hvordan han skulle oppføre seg med de som var så små.. utrolig søt da.. hehe.... Jeg fant forresten en annen vogn jeg falt litt for.. Og at man kunne desige og velge farge syntes jeg var utrolig gøy... ta en titt: http://www.oddervognen.dk/ hørt om dem før? Jupp, da var det dusjen for meg, så kanskje litt skole etter på.. jupp.. klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Helluuu:) Ååå så flink du er som ikke ga opp selv om det var stengt på kalbakken. Høres deilig ut å ha en skikkelig treningsøkt. Du har all grunn til å være stolt av deg selv! Sukk, ja håper de vet hvor heldige de er. Er nok veldig lett å ta det for gitt, spesielt hvis de ble gravide med en gang. Skjønner godt at eggstokkene hylte da de var på besøk;) En hel barnehage kom på t-banen da jeg dro hjem, så da kjente jeg det og, hehe. Må ha vært såå koselig å se han med de små. Marius er i praksis i småbarnsbarnehage om dagen, skulle gjerne sett han i action;) Så søt han er som lurte på om du syntes det var rart da! Det er ihvertfall ikke det, virker som mange mannfolk er sånn. Er redde for å "ødelegge" de små, hehe. Har ikke hørt om dem før, men det virket veldig genialt! Og de var fine:) Jeg har planer om å skrive pbl, men endte bare opp her. Men NU skal jeg sette i gang. Har du noen planer for kvelden da? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 takktakk. Ja jeg syntes jeg var litt flink da... hehe Jeg trur virkelig ikke at de er klar over hvor heldige de er... Jeg har en bekjent som bare ops blir gravid liksom... 2 ganger, ikke planlagt, vurderte abort flere ganger... Jeg skjønner bare ikke at folk heller kan bruke kondomer... Eller gi meg et barn.. hehe... Ja skjønner du kunne tenke deg og se han i action.. be han ta med kamrea.. hehe ikke det at det er lov da... humre Ja de er veldig fine.. Jeg trur jeg skal prøve og skrive oppgave... har jo bare en mnd på alle oppgavene siden jeg ikke har begynnt... hmmm ikke bra... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Tror nok at de fleste ikke vet hvor heldige de er nei:( Det er så urettferdig når folk som ikke vil bli gravide, blir det hele tiden! Og det er spesielt frustrerende når det skjer med folk man kjenner. Husker i sommer da en jeg kjenner hadde glemt én pille, hadde et onenight stand, ble gravid, og tok abort:( Da var jeg deppa da! Enig i at de burde bruke kondomer eller gi oss et barn, hehe! Jo han får lov til å ta bilder, så han kommer ofte stolt hjem og skal fortelle og vise meg bilder av de nydelige barna<3 Og han er såå stolt hvis han har skiftet bleie, hehe! Har du lest mye? Føler liksom at jeg bør lese alt før jeg skriver noe. Du kommer helt sikkert til å klare det kjempefint, du jobber så fort! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Det er det samme som en venninne av meg og det... Hun glemte en pille og har en nydelig datter på snart 4 i dag... På den tiden hadde jeg ikke møtt min kjære og barn var ikke aktuellt, så kosa meg masse med hennes graviditet... Mannen hennes måtte til utlandet en periode, så jeg fungerte som nærmeste støtte under hele sv.skapet... Fikk være med på ultralyd og alt.. utrolig fint... Så morro da... Er jo inmari hyggelig og kunne dele opplevelser sammen... Jeg har ikke lest mye nei.. Men jeg leser etter hvert som jeg jobber tenker jeg... Vet jeg burde lest, men uff.. klarer bare ikke og være strukturert nok... håpløst asså
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Åååh så heldig du er som fikk delta så mye i svangerskapet hennes:) Og det er jo kjempebra at hun beholdt! Ja det er det:) Hehe, kjenner til det! Er så mye annet jeg heller har lyst til! Så lenge problemstillingen er klar, så bør det gå fint å lese mens du skriver:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå