Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Skal treffe en gutt for første gang om ca 1 mnd.. Og har tenkt litt på at jeg ha lyst til å gi han en liten ting.. Ikke noe stort, men bare en søt liten ting som viser at jeg setter pris på at jeg har blitt kjent med han! Noen som har tips til hva det kan være ?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 H her.. ble litt skrive feil på overskriften...
<3Lykkelig<3 Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Hmm si det, kanskje en cd av favoritt musikken hans?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg ville ventet med gave, kan være litt overveldende på 1. date. Kanskje mer noe vi jenter ville like?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå