Loso Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Er det mange av dere som tenker på fosterdiagnostikk? Går å grubler på det om dagen og kommer vel frem til at det kanskje er lurt å ta det. ( Legen snakket om det og søkte om det) Hva tenker dere om det?
4barns mor Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg skal ta fostervannsprøve, dette fordi at mannen min bruker masse medisiner, og noen av de kan gi fosterskader.
Sivalur Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Har bikket 35, så har vel tenkt litt på det... men skal på ul neste uke (11+6) og dersom alt ser greit ut da så satser vi på at det er bra. Dersom noe er muffens, vil jeg undersøke muligheten for fostervannsprøve. Er 3 år siden sist jeg var gravid, med førstemann, og alt gikk bra da, og vi hverken røyker, drikker eller tar medisiner noen av oss, så regner jo egentlig med at alt er bra, det er jo helst det. Har ingen problemer med at du tenker på å ta det, hvis det var det du lurte på. Lykke til.
koala Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg skal ha tidlig ultralyd og blodprøve i første omgang, så vurderer gynekologen om behovet for for fostervannsprøve er større enn risikoen ved en slik prøve. Jeg er 38 ved termin og har to små fra før. Mannen min er redd at et barn som ikke er friskt vil være for stor påkjenning på familielivet og det er jeg enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå