Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Jeg føler meg utmattet veldig mye.. Begynnte for cirka to år siden da jeg fikk angst og levde med panikkanfall ti ganger for dagen, og ble helt utmattet og svimmel pga stress.. Fikk også en del problemer med nakken og ryggen, gikk jevnlig til fysioterapaut. Har også slitt med å være ofte syk etter barnet mitt ble født for 3 år siden, med kraftig bekkenløsning, kiloene ramlet av meg og jeg gikk ned fra å være vanligvis 70 kg til 50 kg. Jeg har gått sakte men opp cirka 7 kilo nå. Men jeg sliter med å være svimmel når jeg stresser, jeg hr ofte vondt i nakken og sliter mye med leamus. Jeg føler meg ikke noe annet enn utmattet, og må ta ting veldig sakte ellers blir jeg helt sliten.. feks vasker jeg gulvet, vasker opp eller noe fysisk blir jeg helt sliten etter det og må hvile i 20 min før jeg kn begynne på noe nytt.. Jeg er også veldig stresset og bekymret over dette og itilleg til å være arbeidsledig, og søker jobb så mye jeg kan.. Men vet ikke hvordan jeg skal klare noenting når jeg er så slapp som dette.. Noen som har opplevd noe lignende, eller kanskje kan hjelpe meg med å gjette hva dette kan være??
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 kan være stoffskifte ditt er litt høyt.... ellers så bør du gå til legen, og sjekke alt fra jern, kobber, b12 osv.. virker som om du mangler noe der (uten at jeg er lege da...)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har hatt mangel på b12, og jern (mistet mye blod ifjor sommer .. men sjekket aldri hos legen i ettertid, hadde veeldig lavt blodtrykk som 60/40 akkurat da) merker jeg blir mer sliten når jeg har mensen, da mister jeg mye blod også.. ser også "Svarte fluer" i synsfeltet..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 vel isåfall bør du ihvertfall gå til legen.. ett slikt blodtryk kan være farlig ta en ekstra sjekk på b12 og jern... ikke bra å mangle dette... og fryktlig slitsomt (som du vet..) bin there, done that... masse god bedring, ta vare på deg selv....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Få deg en grundig sjekk hos lege , kan jo være stoffskiftet. Du kan også få deg sjekk hos homeopat.
Clue Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Nakkesmerter kan ofte virke på hele systemet, og kan godt føre til at man føler seg utmattet. Synes du skal få sjekket ut hva dette egentlig er. Selv har jeg slitt med det samme i ca 10 år, og det ble først nå avdekket en feilstilling i nakkesøylen. Sjekk også blodprosent og blodtrykk. Men en generell følelse av utmattethet kan godt skyldes nakken alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå