Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Jeg finner ikke mitt tidligere innlegg, så jeg tenkte jeg skulle skrive et nytt innlegg til deg istedet. Jeg fikk en underlig syklus forrige gang, så er litt spent på hvordan denne syklusen blir. Jeg hadde bare 1 blødningsdag, men da det var friskt blod, tar jeg det som en ny start. Det betyr at jeg er på dag 13 igjen nå. Jeg tror faktisk vi har blitt prøvere nå. Eller. Jeg er fortsatt litt usikker og nervøs, men det kommer jeg vel til å være uansett tenker jeg. Samboeren har i alle fall begynt å hinte veldig frempå nå i alle fall;) Jeg har kjøpt meg masse eltester, og tenkte jeg skulle begynne å teste rundt dag 16. Jeg har på følelsen av at jeg har ganske sen el, men det får vi jo se etterhvert. Jeg kom på at jeg hadde lovet å fortelle hvordan det gikk, vettu. Men siden det gikk som det gjorde, så har jeg ikke vært noe særlig mer inne på bim Må også få takke så mye for at du tok deg tid til å svare meg. Det er ikke så lett når man føler at man ikke har noen å prate med. Veldig koselig med svar på forum da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå