Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 I helgen fikk jeg en helt ny opplevelse. Inspirert av det jeg har lest her og andre plasser angående jente"hygge" fikk jeg nå prøvd det. Var en helt klimaks og utrolig opplevelse som jeg skal fortsette med. Lurer på om jeg kanskje burde velge den andre filen hehe ) Neida, men dette får bare typen takle! For dette var helt fantastisk! Så takk for alle dere som har skrevet om deres opplevelser av dette her inne! Fikk en helt ny mening med sex livet )
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 ja, ikke sant!! det skader ikke ned nie nytt:-) men ta typen med da vel, da føler han seg ikke tilsidesatt i alle fall! må innrømme at jeg også blir litt sånn, "hmmm.... kanskje det er jenter jeg tenner MEST på"... he he
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 kan jeg få spørre hvordan du fikk ordnet det, eller arrangert det? hvordan i all verden skal en gå fram, uten å få ei veske klaska i hue og bli kalt pervers?! Oppsøker en nettsteder? eller er det ute på byen, eller med venninner??? trenger tips!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Jeg spurte rett og slett rett ut noen veninner av meg. Var jo skikkelig flau da og ydmyk. Og måtte tøffe meg litt opp med noen vinglass før jeg sendte de en sms. Var utrolig exiting å barre spørre om noe sånn. Men var helt utrolig, 2 av de er gifte, 3 er samboere. Og det ble med hun ene som er gift. Jeg var livredd for at å spørre om dette skulle ødelegge forholdet som veninner. Men tro det eller ei, tydeligvis så er dette drømmen til alle fortiden. 4 hadde kjempe lyst og hadde blitt med til slutt, hun siste måtte tenke på det for hun var redd mannen fikk vite det. Men det ble med hun ene som var gift. Hun har nå gitt utrykk for at hun vil ha dette til en fast greie med oss, for hun blitt helt oppsatt av dette. Håper det hjalp. HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 jeeeesus, det hadde jeg aldri turt!! tror aldri jeg hadde klart å formulere en slik sms!!! da hadde jeg drukket 3 fl vin, og sikkert ikke husket noe i så fall! og så at du turte å spørre så mange!! wow! jeg har kanskje tenkt at det hadde vært best å ikke skulle møte personen igjen, men når jeg tenker meg om så er jo det litt dumt om det var skikkelig vellykket!! hmmm jeg får se hva jeg klarer å finne ut av takk for deling i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Hehe Ja hvorfor ikke spørre rett ut, dette er jo gode veninner. Er jo bare til å si du tullet, eller ble litt for ivrig. Eller at typen min drømte om at jeg skulle gjøre det Uansett, jeg fikk litt dårlig samvittighet og redd for at typen skulle få vite det. Så han lurte på om han kunne få være med. Siden hun er gift så må jeg spørre om det er greit. Hvis det ikke er greit for henne så finner vi ei annen sammen Han ble jo helt spinningsvill, om vi hadde filmet det hehe Han ble iallfall ikke sur. Så nå får vi en litt mer spennnende tid sammen tror jeg HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 oj, så det var bare deg og en venninne altså? jeg har troen på at dette kan få opp piffen i sexlivet til noen og enhver ja;) For vår del ble det vel det mer en firkant... etter litt vin og en del sexsnakk på byen, endte vi bar i seng med venneparet vårt... ikke planlagt, men veldig deilig;) Det var bare jeg og venninna mi som "hadde oss med hverandre", vi rørte ikke mennene til den andre. Men vi ble slikket på likt og tatt bakfra på likt, og det var et utrooooolig kick;) Vi snakket sammen allerede neste dfag, slik at det ikke skulle ødelegge venenskapet. det har det ikke gjort:-) Men vet ikke om det skjer igjen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå