GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Da testet jeg med CB digital og der stod det med tydelig skrift IKKE gravid, så da er alle symptomene grunnet et eller anna:( jaja... da forsvinner jeg herfra igjen... lykke til videre alle andre prøvere;) håper det klaffer for dere:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Uff, så trist:( Sender deg en stor trøsteklem!
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 takk=) krysser fingrene for at det klaffer for deg snart:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk!! Hvorfor forsvinner du herfra forresten?
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 har veldig lyst på barn, men samboeren min er nok ikke like klar, ikke helt planlagt at mensen ikke dukket opp siden november, han hadde støttet meg om jeg var gravid men tror ikke vi kommer til å prøve noe før han er i fast jobb igjen, onkelen har lova han jobb men kan jo aldri vite helt sikkert sant!? Og tenker så alt for mye når jeg er innom har... forsterker bare ønsket...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Så dumt:( Samboern min var heller ikke klar i begynnelsen, så jeg vet alt om hvor frustrerende det er. Håper han får fast jobb snart, og at han vil starte prøvingen da. Desverre kan man aldri vite helt sikkert nei, men håper han holder løftet sitt. Hvis du ikke har hatt mensen siden november, så bør du kanskje sjekke det hos gyn. Kanskje du er en av de få som ikke skiller ut nok hcg i urinen til at det slår ut på en graviditetstest. Eller så kan sikkert gyn hjelpe deg med å få i gang TR igjen:) Masse lykke til, håper jeg snart ser deg her inne igjen:)
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2009 Han kommer i fast jobb i juni tenker jeg for han går på skole og tar lastebil lappen nå så er jobb så fort han blir ferdig med det... Nei kan ikke vite noe sikkert og gikk opp for meg i går hvor fort ting kan endre seg i et forhold også... Broren hans, Marius, gjorde det slutt med dama si på lørdagen uten noe spesiell grunn som jeg forsto,han orka bare ikke mer... Blir redd for at typen min også skal tenke sånn.. Men vi bor sammen da og er litt eldre men de hadde vært sammen i snar 3 år noe som er lengre enn oss men håper vi klarer å holde sammen<3 Hm... Er det bare å ringe en gynekolog eller må jeg via legen? Det er lov å drømme at jeg er en av de hvertfall, men er typisk min flaks at jeg ikke er det... men men... får ringe en lege i morra (har ikke fastlege her) og høre om h*n kan hjelpe meg... var akkurat for sein til å ringe i dag... takk takk=) klarer nok ikke å holde meg helt unna her... er så mye trivlige folk her også, og må følge litt med på om det klaffer for de jeg har blitt "kjent" med også... Masse lykke til videre til deg også
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Det går nok kjempefort til juni, kanskje dere er prøvere til sommeren da! Ja det er skummelt hvor fort ting kan endre seg. Stakkars dama hans da, hun må jo ha fått skikkelig sjokk! Men det har nok litt med alder å gjøre, så tror nok ikke at typen din vil gjøre det samme. Men man har ingen garantier her i verden, plutselig er det kanskje vi som må såre noen. Du kan ringe direkte til privat gyn, men da er det ganske dyrt. Hvis du får henvinsning gjennom lege er det mye billigere, men da er det lengre ventetid. Så koselig, da ser jeg deg kanskje innimellom da:) Håper du kommer med en oppdatering etter du har vært hos lege/gyn:) Tusen takk:)
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2009 Skal ikke se helt bort i fra det nei;) Ja fikk sjokk da jeg fikk høre det syns virkelig synd på hun, men kan jo hende det ligger mer i det enn han ville fortelle da... de er 17 år begge to... uff nei fins ikke noen garantier for noe men får håpe på det beste å gjøre som best man kan, ingen kan forlange noe mer... tror vi er litt mer stabile, er ikke mye eldre men har bil sammen, leier leilighet sammen og kjøpt en god del ting sammen men er jo ingen garanti det heller men håper på det beste:) Vet du ca hvor dyrt det er hos gyn? hm... ikke helt lett valg da... masse penger eller masse tanker lenge... Ja skal komme med en oppdatering når jeg vet noe mer... uansett hva legen sier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå