Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 På resultatet av hcg prøven jeg har tatt for å se om jeg er gravid eller om jeg har hatt en tidlig MA... Får ikke vite noe før om en uke . Det kommer tilå bli en laaaaang uke ..
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Uff da... Det blir nok en lang uke :-( Håper du er gravid da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå