Gå til innhold

Hvor høy strømrening har dere...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leser av annen hver mnd og fikk regninga på nesten 3000 kr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk 1600 denne måneden, og det er ca 600 mer enn vi pleier. Da skrudde jeg av varmekablene i ganggulvet, og i januar har vi brukt ca 8 kWh mindre hver dag... Så nå satser jeg på litt lavere regning framover.

Skrevet

Det er et vanskelig spørsmål å svare på egentlig. Ikke fordi at jeg ikke vet hva vi betaler, men var din innkludert nettleie? Dessuten varierer strømprisen og nettleien ut fra leverandør.

Det korrekte spørsmålet er vel heller, hvor mange kwh strøm bruker dere i mnd, eller året.

Skrevet

Får regning en gang pr mnd tror jeg, og den siste var på rett i underkant av 3000. Da kan man trekke fra 850 ca som er for tv og internett, og nettleie er inkludert. Har hus på 179 i boareal som skal varmes opp med varmepumpe.

Skrevet

1000? Hvordan får du til det? Bare nettleien er jo på mer? :P

Skrevet

Nettleien er vel omtrent halvparten... Det hjelper å være gnien :) Her betaler vi faktisk nettleie per kWh også.

Skrevet

Mente den totale regninga inkludert nettleie :)

Vi bor forresten i vertikaldelt bolig, 2 etasjer, tilsammen 100kvm.

Skrevet

Forrige regning var på ca 4600 kr. Det var MYE! Så nå er ikke tørketrommelen like mye i bruk som forrige måned :-) Slår av ovner på dagtid, for da fyrer jeg i peisen. Ellers er det to bad m/varmekabler+ kjellerstue. De trekker jo en del, men kaldt bad er uaktuelt!

Huset er ca 180kvm.

Skrevet

vi fikk strømregning(bkk), på 3200 derav nettleie på 1700.. syntes det var mye, bor på 140kvm. pleier å ligge på rett under 2000..

Skrevet

Vi fikk en strømregning på ca 4500,- nå sist, det var for nov/des.

Skrevet

vi fikk så veldig lite denne gangen vi... bare 800 kr med strømleie og alt :)

og vi har ikke hatt på noe mindre enn ellers av strøm. har på varmekabler på badet, en oljeovn på stua og vanlig lys, matlaging og vasking ellers... mannen har visst byttet fra fastpris til spotpris og mener det er derfor det er så mye lavere nå?! har alltid pleid å regne med ca 1000 kr mnd om vinteren...

Skrevet

2000 kr per mnd. Vi har hus på 190 kvm, og bruker varmepumpe:)

Skrevet

2500 kr pr måned i vinterhalvåret. Prøver å spare litt strøm, tipper den hadde vært betraktelig høyere ellers. Har 3 etg. hus.

Skrevet

Hadde 6 000 sist, så da vinner vi? Betaler kvartallsvis da.. Og strømmen var litt under halvparten av dette..

Skrevet

vi fikk 3700 denne mnd. pleier å ha rundt 2500

Skrevet

ca 3800 var vår på. Det er da for nov-des.

Den var på ca 2600 i sept. - okt.

leiligheten er 80 kvm.

Skrevet

1500 og noe var den siste på, da hadde jeg brukt 1500 kwt. >Nettleien er som regel halvparten og vi betaler 140 kr mnd i en fast avgift som jeg ikke husker hva er. Leste nettopp av og siden 1 januar til nå har vi brukt 1700 kwt, men strømprisen har heldigvis sunket litt så regningen blir ca det samme som forrige mnd. Bor på 60 kvm, men vaskemaskinen og tørketrommelen går konstant føler jeg. Har heler ingenn plass jeg kan henge opp klær:(

Skrevet

4600 for forrige måned, hadde ikke lest av en gang, så den skulle kanskje vært enda høyere. pleier ikke å være så mye.

Skrevet

Rundt 1000 kroner i måneden, men vi har varmtvann inkludert i husleia så dette er bare for strøm + nettleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...