lightblue Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Satte inn et frysegg sist mandag, nå har jeg hatt mensmurringer siden rugedag 5... Trodde ikke jeg kom til å merke noe som helst før jeg skulle teste om en uke, siden jeg bruker Progynova, Progestan og Estradot, noe som visstnok skal utsette mens uansett. Håper noen kan gi meg en gladmelding!!
*-* Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Nei, mensmurringer behover ikke være dårlig tegn! Da det endelig gikk bra på mitt tredjeforsøk hadde jeg småmurringer fra en uke etter innsetting og så masse murringer og mensvondt fra dag 10. Var sikkert på at det skulle gå galt, men det gjorde det ikke. Hadde mensvondt i over en måned tror jeg - så lenge mensen ikke kommer er mensvondt et godt tegn!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 For meg har det vært et utelukkende godt tegn. Jeg har normalt mye murring før mensen, og da lenge før. De tre gangene jeg har vært gravid, har det begynt med murring allerede fra dag 3-4 tror jeg. Litt senere begynte det å stikke litt i ene siden, om jeg ikke tar helt feil. Nå klarte vi det helt selv (virkelig en stoooor overraskelse:o)) , men jeg husker tilbake at jeg reagerte på disse "vondtene" en kveld jeg skulle legge meg. Jeg sa det og til mannen, at dette minnet om da jeg gikk gravid med snuppa. Håper det betyr at det går veien for deg også. Ps Husker at jeg "skrinla" første ivf-forsøk da murringen begynte. Slaget føltes tapt da:o) - Heldigvis stemmer ikke alltid magefølelsen.
Mortiletbittelitenurk Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Hei, Hadde ikke assistert befrukting, men hadde mensmurringer i ca en uke før og to-tre uker etter da jeg skulle hatt mensen dersom jeg ikke hadde blitt gravid. Dvs fra ca en uke etter befrukting og 3-4 uker varighet... Jeg tror dette må være et positivt tegn!!!
apriljente-66 Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Hei, du er heldig som har murringer, skulle ønske jeg hadde det også . Dag 6 her. Kan jeg spørre deg, siden du har fryse egg. Har du ømme pupper? Når fikk du det? Fikk du det isåfall før du begynte eller underveis etter innsetting. Lykke til videre, spennende tider !
lightblue Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2009 Hei lindsay og dere andre! Tusen, tusen takk, nå ble jeg glad!! Da skal jeg prøve å skyve bort de negative tankene Jeg er så glad jeg har dere her inne og spørre til råds!
lightblue Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har ømme pupper ja Har lagt merke til det nå de siste dagene.
MK73 Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Ja, det er i alle fall ikke et negativt tegn :-) Det er for tidlig for mensen og i tillegg går du på medisiner som vanligvis utsetter mensen. Så murringer er oftest et tegn på at det skjer noe nedi der, så får vi vente og se hva det er som er på gang - og om det er noe som kommer til å være på gang en lang stund fremover :-) Bare hold på håpet, lightblue!
lightblue Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk, MK73! Du er en motivator for mange her inne Jeg tenkte også det, at jeg ikke burde kjenne mensmurringer siden jeg går på så mye medisiner. Så da får vi håpe det er et godt tegn!! Dette er spennende
MK73 Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Takk for det, lightblue :-) Jeg prøver i grunnen bare å fortelle dere det jeg forteller meg selv når jeg er midt oppi det. Ja, spennende! Du må holde oss orientert. Gleder meg til det går i boks for deg :-)
lightblue Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. januar 2009 Hei Mortiletbittelitenurk Glad du tror det er et positivt tegn Hvor gammelt er nurket? Så heldig du er som fikk det til på egenhånd da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå