Gå til innhold

jenta mi hoster til hun kaster opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kastet opp to ganger i natt... hun får hostesaft og sånn, og det hjelper jo litt. nå ligger hun og sover, og jeg får nesten panikk for hver hostekule og må ned for å se til henne. noen gode råd mot denne fæle hosten?

må legge til at hun har feber og er slapp, men allmenntilstanden er egentlig ganske fin. hun er 2,5 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi gjorde det samme da hun var ca 2. Gikk til legen og de trodde først at det kunne være astma. Fikk resept på en sterk hostesaft (efidrin? eller noe i den duren). Og etter ett par dager med det var hun helt fin.

Skrevet

hun tåler ikke efidrin... vi hadde mye luftveiplager for ett år siden, testet ut det meste da...

nå har hun nok bare fått den hosten og feberen som går i barnehagen, og det er nok en del slim nedi brystet, men det er helt grusomt å høre på henne og være redd for at hun skal spy opp det lille hun fikk ned til lunch...

Skrevet

Husk at drikke er det viktigste=) Fikk et tips her inne om å drikke kaldt vann mot hoste, og det hjalp meg. Kanskje du kunne ha prøvd det?Ellers ville jeg nok tatt henne med til legen i tillfellet det finnes andre alternativer. God bedring til jenta di=)

Skrevet

tusen takk :o)

drikke får jeg heldigvis i henne :o)

får se an resten av dagen/kvelden og hvis hun ikke blir bedre får vi ringe legen i morgen tidlig... :o/ er værst når hun ligger/sover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...