klorin Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hvor lang behandlingstid er det hos NAV ang permisjonspenger. Noen som vet? Kan søknaden sendes eller må den leveres personlig?
Bevind *har født*:) Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Når jeg leverte min søknad fikk jeg beskjed om at behandlingstiden var 3 måneder,men jeg vet det er folk som tilhører samme NAV-kontor som har fått beskjed om at ikke er så lang tid..
Termin Feb.-09 Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Jeg sendte min søknad inn. Fikk beskjed om at de hadde 3 mnd behandlingstid, men har også hørt at enkelte NAV kontorer bruker kortere tid. Er avhengig av hvor du bor tror jeg. For å være sikker så bør du ringe de.
ohayoo Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 3 måneder høres ganske lenge ut?? Tror ikke jeg sendte inn søknad så veldig tidlig sist gang heller (ett år siden), men tror pengene begynte å komme ganske rett etter jeg hadde født. (så etter i regnskapet på jobben nå, fikk første refusjon 1. februar 2008, og gikk ut i permisjon 21.12.2007, så det gikk vel ganske greit - for meg har det riktignok ikke noen betydning siden arbeidsgiver forskutterer refusjonen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå