Gå til innhold

Hjelp, noen som har akta graco cosmic? Blir helt gal..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo kjempevanskelig å feste selene rundt barnet! Låsen på femp.selen. Har akkurat byttet fra maxi cosi babystol og hadde aldri noe problemer med den, var liksom helt logisk hvordan den skulle. Nå stresser jeg 5 minutter hver gang og må prøve 18 forskjellige måter å få de til å sitte riktig sammen. Er det meg som er dum?? Syns selene vrir seg lett også. Erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt noe som helst problem med det. Synes den denne babybilstolen er veldig grei å ha å gjøre med:) Aner ikke hva jeg gjør forskjellig fra deg, så kan nok ikke hjelpe deg der. Tror ikke det tar mer en et halvtminutt å feste babyen

Skrevet

Nei huff, nå leste jeg helt feil:/ skjønte som at det var babybilstolen du hadde.

Da har jeg ikke peiling, har ikke hatt den cosmic setet

Skrevet

Har cosmic xp og synes den er langt bedre enn hts besafe som vi hadde før, på alle måter.

Skrevet

Jo jeg syns setet virker knallbra, bare lukkemekanismen jeg undres over. Må kanskje øve litt da ; ) Ingen andre som har hatt problemer med det altså?

Skrevet

jeg hadde store problemer i begynnelsen, kunne ta opp til 10 min å feste sælene !

men nå vet jeg hvordan de skal festes så nå går det unner 1 min :)

øving gjør mester :)

Skrevet

Lag en regel for rekkefølgen for deg selb - så går det på skunder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...