2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Det er jo kjempevanskelig å feste selene rundt barnet! Låsen på femp.selen. Har akkurat byttet fra maxi cosi babystol og hadde aldri noe problemer med den, var liksom helt logisk hvordan den skulle. Nå stresser jeg 5 minutter hver gang og må prøve 18 forskjellige måter å få de til å sitte riktig sammen. Er det meg som er dum?? Syns selene vrir seg lett også. Erfaringer??
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Har ikke hatt noe som helst problem med det. Synes den denne babybilstolen er veldig grei å ha å gjøre med:) Aner ikke hva jeg gjør forskjellig fra deg, så kan nok ikke hjelpe deg der. Tror ikke det tar mer en et halvtminutt å feste babyen
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Nei huff, nå leste jeg helt feil:/ skjønte som at det var babybilstolen du hadde. Da har jeg ikke peiling, har ikke hatt den cosmic setet
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Har cosmic xp og synes den er langt bedre enn hts besafe som vi hadde før, på alle måter.
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Jo jeg syns setet virker knallbra, bare lukkemekanismen jeg undres over. Må kanskje øve litt da ; ) Ingen andre som har hatt problemer med det altså?
pandabjørn Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 jeg hadde store problemer i begynnelsen, kunne ta opp til 10 min å feste sælene ! men nå vet jeg hvordan de skal festes så nå går det unner 1 min øving gjør mester
ApriIbaby Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Lag en regel for rekkefølgen for deg selb - så går det på skunder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå