tse76 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Begynner å bli fryktelig utålmodig og prøver de fleste kjerringråd selv om jeg egentlig ikke tror de har noen virkning :-) Jeg drikke nå et par kopper te (f.eks Voyage eller kanel og eple) og brekker opp en del hel kanel. Denne blir god å tygge på når teen er drukket opp. Dette smaker uansett bedre enn malt kanel. Kanel kjøpt i fruk/grønt butikker er best - de ligner mer på barkbiter enn kanelstengene i dagligvarebutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå