mamma-endeleg Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hjelp, vekten bare raser oppover nå.. Er no i uke 35+3 og har lagt på meg 11 kg. Lurer på hvor mye det er "mulig" å legge på seg de siste ukene. Føler at jeg skal sprekke snart. Er det noen med erfaringer der ute?
Kliko Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg er 35 + 2 og jeg har lagt på med rundt 15 kilo.. Og sikkert enda mer de siste ukene, for nå har vannet virkelig kommet! Bena mine ser ut som klomp fot.. helt jævelig.. men blir heldigvis fort borte igjen da Tror ikke du skal tenke så mye på vekta, i og med at du "bare" har gått opp 11 kilo
Fire småtroll Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 I mine svangerskap har jeg lagt på meg mest på slutten, mye fordi bekkenet og magen gjør meg så mye mer stillesittende enn jeg pleier være... Disse siste ukene legge ungen på seg ca 250 g i uka, i tillegg samler det seg gjerne litt vann i kroppen. Jeg blir i tillegg sånn at jeg liksom ikke orker noe skikkelig måltid, er jo så sprengt i kroppen, også blir det til at jeg flyr å småspiser hele tiden i steden, ikke bra. Er 35+6 i dag og har lagt på meg 13 kilo, prøver å tenke på hva jeg dytter i meg nå siste ukene for jeg hadde ikke lyst til å gå noe særlig mer opp nå. Men noen kilo til må jeg nok regne med. Har gått ned ca 14 kilo helt av meg selv i løpet av en uke etter fødselen tidligere da, så er ikke så bekymret
me84 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Dette har jeg og tenkt på, for jeg føler vekten har gått fortere opp nå de siste ukene enn ellers i svangerskapet....er 34+4. Men er jo mer i ro og mer sulten....... Er vel ikke så mye å gjøre med,får ta det når vi er ferdige:) men kipt å se dobbelthaken tyte fram:( Gleder meg til å gå tur !!
Mia77 Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Er 39 uker og har lagt på meg 10.5 kg. Hadde gått ned et par kilo siden sist uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå