magen vokser!! Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 tror du ikke vi bare fikk tak i to billetter...og jeg som hadde så lyst å ta m mamma å pappa på konserten...ikke noen her som har to eller tre tilovers?
magen vokser!! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 vi styrte fra halv ni.. men var jo umulig. satt både på pcen og tlf alle i familien. endte opp m at eb på jobben til samboeren min fikk tak i så vi fikk billetter av han..men ikke nok til mamma og pappa:( føler jeg nesten må gi vekk min til en av de:(
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 jeg sto i kø fra kl 6 i morres og fikk 6 stk en til mamma,pappa,mine to søstre, typen til min ene søster og bestemor... jeg får ikke lov av mamma å gå pga de er bare tre uker til termn og de synest ikke de er så bra med fyll og trangt rundt meg da.... litt surt men er gutten min er nok mere værdt en en konsert:D
Månefeen ♥ Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 jeg har SÅ lyst til å dra dit!!! Men på den tiden har vi en baby på et par uker å ta oss av
Gjest Siiw Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Følg med på QXL o.l Der blir det flust av billetter etterhvert, men dyrere da Lykke til
magen vokser!! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2009 var inne på finn tidligere i dag.og sendte mail til noen av de som selger der. men de hadde bud på 1600 pr stk.så d skjer ikke. så irriterende at de kjøper de opp å selger de svin dyre.. det eneste positive er at jeg har barnevakt iallefall:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå