Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 ...noen som ikke har vært på 6 ukers kontrollen ? er 11 uker siden jeg fødte, og enda ikke vært hos legen.. Er det nødvendig?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 I mitt tilfelle var det ikke nødvendig. Legen tok ikke gu. bare spurte om alt gikk greit og om jeg hadde noen plager etter fødsel. Så snakket vi om prevansjon. Så hvis du ikke har noen spørsmål eller plager og ikke trenger prevansjon så er det vel ikke nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Synes 6 ukers kontrollen i grunn hadde lite for seg. Til tross for at babyen min ble tatt med tang og jeg ble både klipt og hadde store rifter, så tok ikke legen gu. Ble bare spurt om hvordan det gikk, om sexlivet var kommet i gang og om jeg hadde behov for prevansjon.
Tante Bassa Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Det er ikke dumt å ta en gu, fordi det ofte forekommer celleforandring under graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå