Gå til innhold

Har man termin i uke 40 eller 42??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kanskje jeg som er helt borte nå, men så et eller annet sted at det sto om barnet i uke 42... er man på overtid da eller? Trodde man bare gikk til uke 40?? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har termin på 40+2, men man kan gå til uke 42 ved overtid.

Skrevet

Okei. Takk =) Var det jeg trodde skjønner du :)

Skrevet

Det er mye rart som sier om termin, og man kan bli veldig forvirret. Korrekte definisjon er

 

Termin: fra uke 37-42 altså 37+0 - 42+0.

Termindato er den datoen du har fått som er 40+2. Du er ikke på overtid før 42+1, og prematur er før 37 fullgåtte uker.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...