Kliko Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Er kanskje jeg som er helt borte nå, men så et eller annet sted at det sto om barnet i uke 42... er man på overtid da eller? Trodde man bare gikk til uke 40??
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Man har termin på 40+2, men man kan gå til uke 42 ved overtid.
Kliko Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Okei. Takk =) Var det jeg trodde skjønner du
Clementine Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Det er mye rart som sier om termin, og man kan bli veldig forvirret. Korrekte definisjon er Termin: fra uke 37-42 altså 37+0 - 42+0. Termindato er den datoen du har fått som er 40+2. Du er ikke på overtid før 42+1, og prematur er før 37 fullgåtte uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå