julibebiss <3 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 jeg er 15+5 idag..og har fremdeles ikke kjent ne liv..ikke som jeg har lagt merke til hvertfall..har vært hos jormor..og vet det er liv der..men jeg kjenner ingenting=( er det lenge til jeg kommer til å kjenne noe??
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 For førstegangs er det vanlig å måtte vente til rundt uke 18, noen må vente helt til uke 25.
julibebiss <3 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 det her er nr to =) jeg har ei lita ei på 4år=) med henne kjente jeg ikke liv før uti uke 20-25...
julibebiss <3 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 ja det kan hende...vi skal på ul i begynnelsen av feb. og jeg var jo hos jordmor forrige tirsdag... men..er den bekymringen som tar overhånd da.. jeg sa det til jordmor at jeg ikkekjente noe enda..men da sa hun at det var det mange som ikke gjorde..for det var tidlig enda.. men..når en ser hvor mange andre som kjenner liv så utrolig tidlig..så tenker en jo sitt...
Frøken Lakenskrekk Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 kjente ikke noe før 17+1 jeg.. snakka med jordmora om det, og hu sa det var veldig forskjellig fra person til person og hvordan babyen lå og sånn.. og at man ofte kjenner noe, men ikke legger merke til det før litt seinere..
Yarn Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Ja, det er lett å bli litt fortvilet når man leser slik om andre. Jeg kjente det vel i uke 18 tror jeg, men jeg var ikke helt sikker på at det var det jeg kjente før jeg hadde vært på UL. Da insisterte JM på at hun kunne kjenne det selv (og på samme sted som jeg trodde jeg kjente noe, hehe). Jeg har "kjent liv" uten å være gravid. Luftbobler kjennes utrolig likt ut og forvirret meg flere ganger både før og tidlig i svangerskapet denne gangen. Men i uke 11-12 mener jeg at det må ha vært små sprell (skjønt jeg syns det høres noe tidlig ut, altså). Så, noen av oss som insisterer på at vi kjenner noe tidlig, kjenner nok mest boblelivet i magen:) Prøv å ikke bekymre deg, du har jo hørt at det er liv i magen:) (Vet det er lettere sagt enn gjort, men ..)
julibebiss <3 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2009 okei,det var godt å høre=) det har vært knskje ett par ganger jeg har vært litt i tvil..om jeg kjente noe eller ikke....men.. da bare venter vi og ser/kjenner =)
Duggfrøken Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Jeg kjente første tegn til liv sist torsdag. Da var jeg uke 16+2. Det følte som noen små forsiktige bobler i magen I dag var vi på svangerskaps kontroll og hørte på hjertelyd 140slag i.m. kjempe morro å høre Du merker det nok plutselig en dag når du minst aner det. ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå