Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Synes enkelte er ganske stygge med oss pene jenter jeg..Alle har "blondeøyeblikk" engang iblandt..Synes ikke det definerer en som mor. Er det liksom feil om en bryr seg om utseende sitt også nå da?!
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Mange missunnelige sjeler ute og går som ikke tåler at andre faktisk kan være fornøyd med seg selv og i tillegg ha andre gode egenskaper ;-) Jeg synes rent personlig at det er litt pussig om noen legger ut "se hvor deilig jeg er" bilder av seg selv, men har aldri tenkt på at dette påvirker deres evner som mor.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Det er flott at man tenker på seg selv og at man vil føle seg vel og pen. Men når man har en nyfødt og det eneste man fokuserer på er hvor mange kilo ekstra man har, selv om man ser flott ut, og når man kan sette inn silikonpupper etter amming, legger ut halvnakne bikini/putekrig bilder av seg selv på nettet, da blir det for dumt og overfladisk syns jeg. Ingen bryr seg! Fokuset burde vært andre steder.
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Ja. Mannfolk foretrekker brunetter av en grunn. Blonde egner seg lite å bo sammen med. Greie å se på, men man blir lei fort. Jeg er glad jeg er brunette.
Slalotte Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Merkelig. Sambo foretrekker blondiner.. Jeg har blondt hår men vil ha brunt, men sambo er skeptisk.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Min samboer foretrekker brunetter, men jeg er blond. Må ha mye annet enn hår å tilby jeg da. Uff, stakkar samboeren min som bor med meg altså! *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå