Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 syns dette er kjempe vanskelig, fikk en datter i desember, hun er nå da ca 6 uker og bf ville treffe oss i helgen, han kom innom på fredag å hadde med seg en kompiss, var der litt under en time så stakk han igjen, for til naboen(en felles kompiss) så ble han sint da eg sa eg ville ha foreldreretten alene å at han får noen helger sammen med henne. han ville ha delt foeldrerett..han sa han ville treffe oss mer, men i dag er mandag å har ikke hørt noe fra han, han bor et godt stykke unna(ca 3-4timer) så kom denne helgen for å bsøke "oss" men etter en time var det vist nok.. Det ble slutt mellom oss før eg ble gravid, og traff en annen som eg bor sammen med nå da eg var ca 3 mnd på vei, vi har det superflott sammen, han er kjempeflink å passe på den lille å ,ja, har det veldig bra. men føler bf ødlegger litt. vi skiltes ikke som venner da det ble slutt å selv har eg ikke lyst å ha noe kontakt med han, men vet eg må pga datteren min. Han har ikke stilt opp eller brydd seg noe når eg gikk gravid, eller etterpå noe særlig, bortsett fra de gangene eg har tatt kontakt med han. syns dette er kjempe vanskelig å involvere han å ta hensyn til han å meningene hans når eg selv så vidt takler å være i samme rom som han, har bare lyst å kjefte på han for alt han har gjort mot meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå