Leen Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Nå har jeg kjøpt meg symaskin, og trenger noen tips til hva jeg kan sy. Eventuelt noen som har noen oppskrifter å dele? Jeg har sydd to vognposer...
Rapunzella Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Kan anbefale www.stoffogstil.no. Der ligger det masse stoff og utstyr, mange mønster og mange gode ideer :-) Skal bort på posten nå og hente pakken som jeg har bestilt for en drøy uke siden!
Ola Brumm Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Hva med et kosedyr? http://www.pickles.no/impro-ulvekua-rolf/
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Vognpose er kjempelett å sy. Lag f.eks en pose av fleecetepper som kan brukes til våren. Det gjorde jeg i fjor. Tok et laken som for inni.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Tja, det er jo så masse å velge mellom når man skal sy. Gå inn på andre nettsteder og få inspirasjon! Stoff og stil pleier å inspirere meg, men det finnes også andre nettbutikker som selger flotte hjemmesydde varer, f.eks. www.lykketre.com , masse fint til kjemperimeligepriser!
Sophisis Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 Meld deg inn på sykroken.net. Jeg er blitt helt hektet på sying etter at jeg fant det fantastiske stedet - masse inspirasjon, mønster og forklaringer. Anbefales!
godteprinsessa Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Sy et krabbeteppe/babyteppe av lapper! Jeg klipper ut 24 stk lapper fra 6 ulike stoffer som matcher (4 i bredden og 6 i lengden) i ca. str 25x25 cm. Så kanter jeg det med tykk og god fleece, forer og quilter teppet med vatt og syr på fleece på baksiden. Ikke vanskelig i det hele tatt, men kan være noe tidkrevende første gangen! Dette er en klassisk barselgave her i gården, og blir satt veldig pris på Nå skal jeg lage ett til meg selv også! Anbefaler også boken "Børnetøj du selv kan sy 0-3" hvis du ønsker å sy barneklær!
sessa72 Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Jeg må si meg enig med Sophisis! Farlig mye inspirasjon der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå