Gå til innhold

sporadisk hasjbruk versa tobakk..... (ang sædkvalitet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om en liten joint fx en gang hver annen mnd har noe særlig innvirkning på sædkvaliteten til mannen?

han røyker sigaretter daglig og jeg innbiller meg at denne ene jointen han noen ganger benytter seg av til akademiske hennsyn ikke har den store innvirkningen, men klarer ikke helt å se bbort ifra at den kan ha det....

han røyker ikke for å ruse seg, kun i tilfeller der han trenger å gå inn i seg selv for inspirasjon ved skriving. (forfatter). dette er ikke noe han gjør gjevnlig heller, max i snitt en gang i mnd eller hver annen....

men nå prøver vi liksom å få barn da... og jeg lurer på om det kan ha noe negativ effekt på hans del av jobben..?

han er veldig klar på at det at han tar en joint nå og da aldri vil skje med barn til stede, og at han vil vurdere dette om vi skulle få barn. han har aldri liggende heller og røyker alltid privat, helst hjemme, og bruker det ikke som rus eller røyker seg stein.

noen som vet hvordan stoffene i hasjen påvirker sædkvaliteten med tanke på en som ellers røyker tobakk fast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter for lurer på det samme..Kan sædkvaliteten bli dårlig av hasj?

Skrevet

Jaaaaaaa hasj skader sæden.

Den gjør så sædcellene ikke klarer å trenge inn i egget.

Jeg har selv en sambo som røyker litt innimellom, så jeg har søkt masse på nettet om det.

Du kan google hasj og sæd så får du opp endel fakta.

Skrevet

Hasj gjør sædcellene litt "ko-ko", så istedet for at mange går mot egget så drar mange av de feil vei, og roter seg bort her og der. Ellers ingen alvorlige feil påvist (av det jeg har lest og fått beskjed om av lege). Vil tro det er forskjell på om man tar "ett trekk" eller røyker en hel joint/bøtte.

Noe jeg har fundert på, er om hasj dermed kan påvirke slik at det blir større sjans for å få jente. Når hasjrusen går ut av sædcellene, så vil vel mange av guttene ha dødd pga kort levetid, og da er det større sjans for å få jente?

Jeg har også en mann som røyker hasj, og vi har en frisk jente.

(Ikke gidd å kommenter hvor tett han eller jeg er i hue for at han røyker, fordi vi er sammen eller har barn...........)

Skrevet

Både jeg og sambo røyka hasj før jeg ble gravid.. jeg gikk en mnd uten p-piller, vi hadde sex to ganger iløpet av den mndn og jeg ble gravid... noe jeg trodde var så godt som umulig ettersom vi røyka mye hver eneste dag. Så det er nok litt forskjellig hvor mye sæden blir påvirka av det.. hans var tydeligvis like fin..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...