Suprise! Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 4+3 vei i dag,dette skal gå bra:) 3dje gangen jeg kommer inn på bim. Har 2 små til:) Denne gangen var ikke en ny fødsel det første jeg tenkte på,hehe. Merker at jeg er myyye roligere,og det skal nytes enn så lenge ihvertfall;) Velkommen til oss! ;D
Lillemy-77 Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Velkommen til deg og din leieboer ) Det er en god følelse å bli gravid igjen, særlig når man er så rolig og positiv som du høres ut som:o) Jeg er 6 uker på vei, så ikke så langt foran deg. Har ei jente fra før:o) Er formen fin? Lykke til!
2prinsesserogbim Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Velkommen inn til oss.... Eg er gravid med nr 2... Er 8+5 i dag:)
Suprise! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk Lillemy-77 og Alexandra_06+ knøtt i magen:o) Gratulerer til dere og! Hm..akkurat som om jeg har sett nicket ditt før lillemy.Var du her inne da du var gravid sist med samme nick? Isåfall når var det? (husker ikke om du skrev det:p ) Alexandra... jeg har også et 06 barn, september:) Går det bra med dere? Vet jeg kommer til å få kraftig bekkenløsning,men håper jeg i det minste kan slippe unna den verste kvalmen;p
Lillemy-77 Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Heisann:o) Mulig du har sett nicket mitt før, jeg var her endel høsten 2006, og helt til oktober 07 da jeg fikk min lille jente:) Hun kom 3 mnd for tidlig, så da ble det brått slutt på bim for en stund, hehe... Hva var ditt nick før? hvorfor vet du at du kommer til å få bekkenløsning? Er det arvelig eller noe? Huff, høres ikke noe særlig ut.... Klem:)
Suprise! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2009 Kan tro det ble en brå slutt på bimming da ja:o Det går bra med henne? Hm...må være litt av et sjokk å få baby så lenge før terminen. Men du har kanskje vært på Dib da? Har hatt forskjellige nick jeg:p Vært litt av og på med bimmin og dibbing,for det meste bare lest:) Vet ikke om bekkenløsning er arvelig,men har man først hatt bekkenløsning MED smerter slipper man ikke unna i andre graviditeter har jeg lest. Fikk BL med nr 1 da jeg var ca 18 uker på vei og nr 2 da jeg var 8 uker på vei... Kjipt MEN verdt det:D
Lillemy-77 Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 God morgen:o) Joda nå går det bare fint. Ble en tøff start, men nå er hun en aktiv og veldig blid lita jente:o) Var ikke mye på Dib jeg nei...har i grunnen ikke vært noe særlig innom her før nå rett før jul, da vi begynte å prøve. Off, BL 8 uker på vei...stakkar deg. Blir spennende å se nå da. Skal du på noen ekstra kontroller og slikt? ul? Jeg skal på tidlig ul om ca 2 uker, både fordi jeg fødte for tidlig sist, og fordi jeg har hatt en SA tidligere. Er SUPER-spent!!!!! Håper tiden går fort! )
Suprise! Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2009 Hei igjen:) Flott at det går bra med jenta di! Det er vel full fart hjemme nå da,litt over året er det det hun er nå? Så kjekt at du får dra på tidlig ul,blir da du er rundt 7-8 uker? Kan de se hjertet banke da? Så spennende! Er det muligheter for at du kan føde for tidlig igjen? Jeg må nok smøre meg med tolmodighet til jeg får høre verdens nydligste lyd hos jordmor rundt uke 15-16. Leeeenge å vente,men dagene går vel fort med 2 små i huset tenker jeg:)
Lillemy-77 Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 Hei *Oktober nurk* Fisket opp denne tråden, har jo ikke fått med meg at du har svart....sorry... Det er full fart hjemme nå ja, hun er 15 mnd gammel, men ja, ett år etter terminen. Så hun har ikke begynt å gå enda, men det er vel rett rundt hjørnet!! Skal på ul når jeg er 8 uker, er enda mange lange dager til....skulle ønske tiden kunne gått litt fortere.. Dersom det er liv der da, så regner jeg med å se hjertet banke ja, jeg burde være langt nok på vei til det. Ang mulighet for å føde for tidlig, aner ikke!!! De visste jo ikke på sykehuset hvorfor det skjedde, men jeg skulle bli tettere fulgt opp denne gang, det er alt jeg vet. Så du har 2 små i huset ja, hvor gamle er de da? Klemmer:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå