Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Udugelige mannfolk!!!! Samboeren min skal ha 3 mnd pappaperm. Helt greit og dette er vi enige om. Han er sååå glad for at han har hatt mange ekstra uker av meg og gleder seg. I oktober fikk han papirer fra NAV som jobben hans måtte fylle ut om hans lønn osv. Planen var at han skulle ha perm fra 1 januar, men fordi han hadde så mye å gjøre på jobben, utsatte vi det en mnd. Jeg maste fra november av at han skulle levere inn papirene og når han ba om å endre permen sin, ba jeg han ringe NAV. jeg har mast og mast og først for 2 uker siden leverte han inn papirene. Jeg ba han IGJEN om å ringe Nav for å sjekke at alt var i orden. Jaaaada, sier han, men gjør han det? neiiida! Så nå sitter jeg her og oppdager at jeg ikke har fått lønn, ringer Nav, og de har ikke lagt inn noe lønn til meg!!!! Så nå må jeg ringe tilbake i morgen og etter tidligere erfaringer krangle noe voldsomt hele dagen før jeg får de til å overføre penger til meg! Faens mannfolk som ikke klarer å gjøre det han får beskjed om!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Så hvorfor gjør du det ikke selv?! Istede for og sitte og knæge på mannen som ikke gidder pga mas, så kan du like gjerne gjøre det selv!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 har selvsagt gjort det selv! før jeg skrev innlegget her. blir forbanna når voksne folk ikke kan klare å utføre så enkle ting selv!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Du er en selvfølge at du ikke får lønn når han ber om utsettelse av sin permisjon etter at hans permisjon skulle startet. NAV har jo fått beskjed om at han er i permisjon og ikke du. Det er dere som har rotet det til, og da må dere tåle at ting blir komplisert hos NAV. Han søkte om permisjon fra januar, og har ikke fått tilbakemelding fra NAV på at utsettelsen er godkjent. Da er det permisjon i januar han skulle forholdt seg til. Forstår godt at du er frustrert over sløvhet fra din mann, men dette er også ditt ansvar.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Klart det også er mitt ansvar. Men jeg hadde såpass tiltro til han og ville ikke overkjøre han ved å ringe og fikse det før han fikk gjort det selv. Han er som regel flink til å ordne ting selv. Men den siste mnd har han gjort sitt ytterste for å sno seg unna husarbeid, handling og andre plikter og når han ikke hadde klart å fikse dette engang, ble jeg ganske sint. Men jeg har snakket med nav og han har snakket med nav. Bare irriterende at man må bli sint for å få en voksen mann til å ta en telefon og handle mat til tross for at han har fått en skriftlig handleliste.... Men generellt er han veldig veldig flink og jeg er nok en bortsjemt dame med en mann som tar sin del av både barn, hus osv...Og jeg setter pris på han. Krisen er herved over for denne gang.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Hvordan kan du regne med at han ordner det når du har mast gjentatte ganger fra NOVEMBER av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå