Gå til innhold

Hvilken bilstol skal dere velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på og bli gal. Er så mange merker og velge mellom og ikke mist mange varianter. Hadde vært så mye enklere hvis det hadde vært bare to foreksempel, hehe.

Vi har tenkt mest på maxi cosi og besafe izi sleep. Men ingen avgjørelse er tatt enda, vil jo gjerne kjøpe mens det enda er salg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har flere venenr som har brukt maxi cosi og er fornøyd med de. vi skal å gå for maxi cosi

Skrevet

Dersom vi skulle kjøpt ny nå ville jeg kjøpt Britax med iso-fix, men vi har alt en som vi kjøpte i 07, så da bruker vi den. Er også Britax, men uten iso-fix. Er veldig fornøyd med den, babyen sitter utrolig godt i den, synker ikke så mye som jeg har opplevd med acta og maxi cosi.

Skrevet

Maxi Cosi Cabriofix med isofix. Denne har vunnet best i test flere år. BeSafe izi sleep er en god del tyngre enn mc, så blir fort tungt å bære med seg med barn oppi:)

Skrevet

vi hadde acta graco til nr 1. var kjempefornøyd med den. anbefaler deg absolutt å kjøpe med base!!! ;)

Skrevet

Base er slik at man klikker stolen på plass? Så slipper man og bruke belte på stolen? :)

Hadde ikke bilstol til første siden jeg ikke hadde bil og vi tok bussen overalt. Og var det noen i familien som kjørte oss noen plasser lånte vi bilstol.

Skrevet

Vi har kjøpt maxi-cosi cabroifix, og skal kjøpe base til siden vi ikke har bil med isofix.

Valget sto mellom maxi-cosi og acta graco, men acta var så mye tyngre, og hvis man skal ha baby oppi i tillegg, valgte vi en lettere variant.

Skrevet

Har kjøpt Emaljunga vogn og da kjøpte vi Emaljunga sete også. Slik at vi kan sette setet oppå vogna.

Skrevet

Vi valgte maxi cosi cabriofix. Sto mellom den og besafe izi sleep.

Skrevet

til badeanna2.

er dere fornøyd med emmaljunga sitt bilsete? har tenkt og kjøpe edge duo vognen og dermed deres bilsete også, men vil gjerne høre fra andre om erfaringer rundt dette bilsete.

Skrevet

Skal kjøpe Maxi cosi. Hadde logico s setet til akta graco, men likte det ikke fordi det smalnet sånn til oppe i ryggen, slik at barnet måtte bytte sete da han bare var 5 mnd. Maxi cosi smalner ikke til der, og jeg vil derfor tro at det kan brukes lengere. Dessuten passer den til det meste av vogner, og det er lett å få tak i adaptere. Best i test har det også vært lenge.

Skrevet

Jeg hadde Recaro babysetet til frøkna sist. Ikke fornøyd.

Har valgt MaxiCosi denne gangen, og håper at baby kan bruke det lenger, iallefall til 10mnd og at det står støtt og trygt i bilen i basen sin.

HAr ikke isofix i bilen, men fester basen med bilbeltet.

Skrevet

Vi har også sett på Emmaljunga bilsete, men vi heller mer mot Akta Graco nå. Emmaljunga var såppas mye dyrere, så tror vi prioriterer litt økonomisk her :)

Skrevet

Vi skal ha et maxi cosi med base. Har vært så heldige å kjøpt oss ny bil med isofix, så da skal det stå støtt. :-)

Hadde et maxi cosi sete til frøkna og var veldig fornøyd med det. Så regner med at jeg blir enda mer fornøyd med base:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...