Gå til innhold

det begyner å bli tungt!!! 6 uker igjenn


MonaV

Anbefalte innlegg

Hei! nå begynner det sannelig å bli tunt å være mamma:) venter nr tre, og gleder oss masse. svangerskapet har vært kjempe herlig heleveien sett bort fra tre mnd med kvalme.

 

kroppen begynner å bli sliten nå, sover dårlig om natten grunnet en baby som ligger å sparker i mine ribbein så det synger etter:)

 

i natt voknet jeg i tre tiden av en kraftig kynner, jeg kjente at barnets hode ble presset godt ned, og det rev nedover lårene, slik holdt jeg på i tre kvarter, med 2-3 min mellom hver kynner. min mann voknet av at han hørte fødsels pusting som han kalte det, og spurte om det gikk bra. svarte med at hvis jeg hadde vært førstegangs nå så hadde jeg trodd det var fødsel på gang.

 

er det flere som har had slike opplevelser? vet at det kan være litt slik når man venter nr 3 eller flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er førstegangs med har like lenge igjen som du, det kom plutselig over meg for en uke siden at det ble fryktelig tungt. Nå er det mye som er fryktelig slitsomt....trapper, bøye seg, sove, sitte......men noen venniner av meg som har barn fra før sier at man skal bli ordentlig dritlei før man føder.....slik at man glemmer fødselen fort.....:) Jeg måtte bli 100% sykem. resten av tiden fra idag av, har fått ødem, leggkramper og kvalmen er tilbake. Pluss at jeg er så sliten og trett, 5 trappetrinn er nok.....Men "vi står han av" ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-)

 

Dette var som å lese om meg selv! Jeg har termin 6 mars med gutt nummer 3. Storebrødrene er 2 og 5 år gamle.

Vi gleder oss også kjempemye, og svangerskapet har stort sett gått bra, men nå er jeg bare så utrolig sliten!

Det er ikke mye jeg orker å følge opp guttene mine akkurat nå...stakkars små!

 

Jeg sover også veldig dårlig om natta pga sparking i ribben og KRAFTIGE kynnere.

Nei, det skal ikke være lett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenker ofte på de to små som man har fra før av ja, men det er utrolig kor mye hensyn de tar til mor, og hvor mye forståelse de viser:) de er noen flotte barn uansett alder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...