Gå til innhold

1. legebesøk.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi nettopp kommet hjem fra legen. Er i min uke 8 + 3 og regner med termin i begynnelsen av september.

Blodprosent og blodtrykk bra!!! Skal tilbake om en måned for svar på blodprøvene. Dette er spennende. Da bestilte hun UL på sykehuset for oss, men vi har bestemt oss for å ta 3D i løpet av mars :) gleder oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:o) Så godt å høre at alt er i orden. Dette er en spennende tid ja...:) Jeg skal til legen på torsdag, så det blir godt. Er bare 6 uker på vei jeg da, men skal til tidlig ul i ca uke 8, hærregud som jeg gru-gleder meg!!! Håper tiden går fort!!! Er formen din fin ellers da? Har du noen fra før? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...