my&E *mistet vår datter* Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Da har vi nettopp kommet hjem fra legen. Er i min uke 8 + 3 og regner med termin i begynnelsen av september. Blodprosent og blodtrykk bra!!! Skal tilbake om en måned for svar på blodprøvene. Dette er spennende. Da bestilte hun UL på sykehuset for oss, men vi har bestemt oss for å ta 3D i løpet av mars gleder oss!
Lillemy-77 Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hei:o) Så godt å høre at alt er i orden. Dette er en spennende tid ja... Jeg skal til legen på torsdag, så det blir godt. Er bare 6 uker på vei jeg da, men skal til tidlig ul i ca uke 8, hærregud som jeg gru-gleder meg!!! Håper tiden går fort!!! Er formen din fin ellers da? Har du noen fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå