Gå til innhold

Ang Saladmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjeler fra de? Hva syns du? Er de verdt prisen eller er det bare tull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du googler litt så vil du se at det bare er tull, tilbakevis av FBI eller TV"-hjelper deg. Ikea sine gryter er like gode.

Skrevet

Største bløffen i grytehistorien:)

Skrevet

Ingen her som har disse grytene som vil uttale seg?

Skrevet

Hvordan kan noen gryter være verd så utrolig mange penger?

Skrevet

For all del de er jo ikke dårlige gryter, det er bare det at de fra IKA og andre plasser er like gode. Ingen gryter er verdt 30 000 spesielt ikke når de ikke holder det de lover. Jeg antar at du har googla det nå? At fremdeles vurderer kjøp er jo litt rart, spør du meg.

Svigers kjøpte, men fikk heva kjøpet (takk og lov).

Skrevet

Vi var på et sånn møte og ble helt overbevist av han selgeren om hvor flotte disse grytene var. Bestilte et sett, men ombestemte oss og heva kjøpet. Hvis du googler Saladmaster får du se hvor mye av det som bare er tull! Jeg tror greia er at de satser alt på dyktige selger, som klarer å overbevise om at dette er et bra produkt på alle måter. Du sparer penger fordu du lager mindre mat, bruker mindre strøm osv. Det er bare tull hele greia. Jeg synes maten var smakløs og kjedelig. Og den kaka de lagde med frukt og grønnsaker trenger man ikke en slik kjele for å lage.

Så for all del, ikke bruk så mye penger på gryter du kan kjøpe på IKEA for nesten ingenting er nå min mening.

Skrevet

Googla før jeg postet innlegget her. Jeg ser at det er delte meninger om hvor bra disse kjelene er. Kommer nok ikke til å kjøpe de, men jeg syns likevell det er morsomt å høre andres meninger å argumenter for og mot disse produktene!

Skrevet

Så du har personlig erfaring og vet at de ikke holder det de lover? Barer lurer altså, ikke ute etter krangel!

Det er delte meninger om hvor bra ting er når det kommer til alt, støvsugere, biler, etc..

Hvorfor reagerer folk så voldsomt når det gjelder disse grytene egentlig? Dersom noen kjøper en støvsuger til 17 000, er det liksom et så mye bedre kjøp enn de som man får kjøpt billigere på Elkjøp til 2-3000?

Skrevet

hehe....sammenligner de med disse "fantastiske støvsugerene" som også enkelte naut er så dumme å kjøpe...til en pris som er flere ganger høyere enn MINST like gode søvsugere ( feks Miele) kjøpt hos el-forhandlere;-)

Bare lureri....rett og slett.

Greit, har man mye penger og råd til å sløse bort på tusenvis så kan man jo kjøpe den slags, men folk velst bør vel heller velge andre, kjøpt i butikker, til en brøkdel av prisen. Man trenger ikke kjøpe de aller billigste og simpleste, men panner kjøpt på feks Jernia er mer riktig priset, da får man helt grei og god kvalitet, mine billigpanner kjøpt i 98 duger enda de, men må skifte ut når jeg skal ha induksjonsovn da...men da blir det ikke Saladmaster i hvertfall, ikke om jeg så vinner stort i Lotto.

Skrevet

Ser du spør om personlig erfaring lenger opp her... må bare si at vi prøvde jo grytene en ukes tid før vi leverte de tilbake. Og jeg synes ikke de funka noe bedre enn vanlige gryter. Maten smakte ikke bedre, det tok ikke kortere tid og det var fryktelig irriterende med de ventilene på lokkene som bråkte hele tiden.. hehe..

og når det gjelder støvsugere til mange tusen, så synes jeg ikke det er verdt pengene sine heller jeg da..

Skrevet

Prøver jo selvfølgelig å provosere litt når jeg skriver for å få litt reaksjoner.

Men jeg var egentlig mest intressert i å høre meninger fra folk som faktisk har prøvd disse grytene og som virkelig vet hvordan de fungerer.

Jeg har som sagt googlet og gjort meg opp min mening ut fra det jeg har lest på nettet, men det er jo morsomt å høre andre erfaringer også syns jeg.

Skrevet

Legger til at det VÆRSTE er at mange som kjøper disse produktene faktisk ikke ha råd til å kjøpe den kontant, men på toppen av alt kjøper dem på avbetaling, helst med renter, eller tar forbrukslån og må betale enda mer for "skiten", som de heller kunne kjøpt tilsvarende gode produkter hos en vanlig forhandler, til en brøkdel av prisen. Men folk vil vel bli lurt, og noen selgere er vanvittig flinke å lure folk. De burde skamme seg!

Skrevet

Det var svigers sine gryter, da. Poenget er at det er bare helt vanlige gryter, helt fine ok, vanlige gryter. Og da er det idioti (eller veldig smart...) å ta 30 000 for et sett, kontra 3000 i en vanlig butikk med noen helt vanlige gryter. Det er jo det som er tullskapen, ikke at det er DÅRLIGE gryter.

Skrevet

Interessant! Men tilberedte du maten etter kokeboken da?

Skrevet

Jeg er heldigvis for smart til å la meg lure til å prøve dem. Jeg lager utmrket, sunn og god mat med normale gryter, det holder for meg.

Har du planer om å begynne å selge kansje? Siden du er så intressert?Eller selger du? Hvis så tilfelle.. FY!!! Finnes bedre og hederlige ting å tjene penger på.

Skrevet

Veldig enig i det. Man må nesten ha pengene for å kjøpe de syns nå jeg!

Skrevet

Men hvis man HAR penger så er det alikvel idioti å bruke så mye penger på dem, når sett til 1/10del av prisen er like gode, så kan man heller bruke de ekstra pengene til noe annet. Være seg ferie, veldedighet, sette på konto til ungene.....osv..

Skrevet

Jeg laget maten slik det stod at jeg skulle ja..Når man kjøper kjeler får man jo en sånn introduksjonsmiddag av selgeren, hvor han/hun kommer hjem til deg og lager mat. Da fikk vi samtidig tips til diverse middager.. forsøkte alt han sa, men jeg merket absolutt ingen forskjell på disse kjelene og de andre vanlige kjelene vi har. Og som sagt, den lyden av ventilene på lokkene var der konstant, og var utrolig irriterende.

Når det er sagt så har jeg et vennepar som har kjøpt slike kjeler, og som er strålende fornøyd. Jeg har spist middag der noen ganger, og maten smaker ikke annerledes da heller.

Så jeg tror det bare er tull altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...