Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Jeg får alltid pengene mine fra NAV 25 i hver mnd. Men nå er dem ikke dukket opp. Så jeg lurer på er det noen her fra Bærum som har fått dem? Jeg har hatt så mye problemer med utbetalingene fra NAv at jeg snart klikker, så spør her først om det er flere som ikke har fått dem. Før jeg går til forntalangrep på dem
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Samme her. De har fått ny utbetalingsdatoer..uten å gi beskjed..selv om de påstår at ALLE har fått melding om det!! På nettet står det 23..som og er feil. Dette gir en mening om all refsen de får!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Er det sant??? Ja nei det har ikke jeg hørt noe om. Prøvde å sjekke nav sin side, men der står jo ikke en pøkk. Årh jeg blir så forbanna irritert på dem!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg hører til Hordaland..men fikk og den 25,alltid før. Nå er det visst den 30..tullinger. Og ja..de hadde sendt beskjed..men de jeg kjenner har ikke hørt noenting!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Hvor på nettet står det at foreldrepengene kommer 23? Finner ingen dato for det jeg.. Har heller ikke fått pengene denne mnd, pleier alltid å få de 25.. Bor i Hordaland.. Har heller ikke fått noe melding om nye utbetalingsdatoer... Men det som er mest irriterende, bortsett fra at de ikke har en fast dato, er at når du ringer så vet de ikke når de blir utbetalt heller, med mindre de allerede er sendt... Utrolig irriterende, akkurat som noen bare tilfeldigvis en dag bestemmer seg for å betale dem ut...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Er som om jeg skulle sagt det selv! Kan ikke fatte at det er mulig å ha en slik ordning, det funker jo ikke i det hele tatt! Skulle tro det var lønna dems vi tok av, og at vi ikke har regninger.... HI
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 HAr alltid fått dem den 25. jeg også.. Men ikke denne mnd.. Ikke en krone inn på konto enda..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har pleid å fått dem den 23. Har ennå ikke fått dem.(Rogaland)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Jeg pleier sjelden å få de før rundt 28-29. Det eneste sikre er at de er på kontoen senest den dagen barnetrygden kommer
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Hvis de har forandret utbetalingsdato (30), så hvorfor har noen fått allerede da? Noen fikk jo den 20. tilogmed! Faen altså, hadde regna med å få de før helga jeg for jeg får alltid før den 25.. men ingenting enda! (oppland) Kan ikke noen ringe nav å høre hva som skjer da?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Alle burde ringe og gi dem pes! Ingen har fått beskjed om at det er blitt endret jo! Og om dette er tillfelle,så må jeg endre betalingsdato på lånet...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 Jeg ringte nå, og hun jeg snakka med sa at de ble sendt ut idag Og da tar det 1-3 dager før de er på konto, avhengig av hvilken bank man bruker. Hun sa også at de hadde sendt ut til nesten alle idag (oppland) Håper de kommer etter 17 idag da
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #13 Skrevet 26. januar 2009 jeg ringte i morges og de hadde glemt å legge mine til utbetaling. godt jeg ringte! de klarer jo ikke å gjøre jobben sin. sandefjord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå