Monajenten Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Endelig! Jeg har bare gått på ketolyse i en uke, men i dag da jeg veide meg hadde jeg gått ned 2 KG!!! :-D Jeg er så knallfornøyd! Jeg har spist masse god mat, og det har vært mye lettere denne gangen, enn det har vært med typiske "slankekurer". Jeg klarer bare ikke å spise lite og ofte, og nå spiser jeg akkurat når jeg har lyst på mat! Aaaaaaahhhh fornøyd i dag ja:-D http://ketolysehverdag.blogspot.com
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer! Så bra da:) Kjempeflink er du! Høres veldig intressant ut, er det dyrt å gå på en slik diett? Må du kjøpe mye rart og må du lage en middag til deg og en annen til mann og barn?
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Så flink du er! Artig når man finner noe som faktisk virker! Du er forøvrig en veldig søt jente. Lykke til videre!
Monajenten Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2009 MiaMaria: Hihi, tusen takk:-) høytblodtrykk: I begynnelsen koster det litt, fordi man må investere i forskjellige vitaminer, boken, stix og gjerne bakemiks. Men etter det blir det stort sett ikke noe mer penger til mat enn vanlig. Eneste jeg merker det litt på, er at jeg spiser mye mer kjøtt nå enn før, så jeg prøver å handle sånt på tilbud. Man trenger ikke lage forskjellige middager, f.eks. er en super middag for meg biff/kylling/kotelett med grønnsaker og fløtesaus, og da er det bare å lage ris/poteter i tillegg til resten av familien. Så det er ingen problem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå