Gå til innhold

Hvor mange venninner har dere?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hvor nære er dere!?

....hvor ofte finner dere på noe?

....evt. hva gjør dere sammen!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 nære venninner i det "daglige".

Ser dem vel ukentlig, vi trener sammen, går på lunsj og har spillkvelder hos hverandre.

Skrevet

Jeg har tre skikkelig nære venninner.

To av dem ser jeg ett par ganger i uken ca (litt mindre enn før etter minsten kom, men snakker ofte i telefonene) Den tredje snakke rjeg med ofte på telefon, men hun bor 5 timer unna s sees ikke sp ofte.

Vi går på besøk, kino, på byen. Gjør det venninner gjør:)

Skrevet

Har ganske mange venninner. Tipper rundt 15 som jeg har hyppig mailkontakt med. 4 kanskje veldig nære som man "bruker" på en annen måte enn de andre. Nå som jeg er hjemme treffer jeg hvertfall et par av dem i uken, men i en ellers hektisk hverdag er det ikke alltid det blir så mye tid, men sms og mail er en fin ting.

Skrevet

Jeg har mellom 15-20 nær venninner fra barndommen, studietid, et par nabodamer og et par fra jobb/fritidsaktiviteter. De som ikke bor her snakker jeg vel med en eller to ganger i mnd, og etter behov. Vi kan plangge ferier sammen. Vi er en gjeng på 6 jenter som møtes en til to ganger i mnd, og en jeg går på tur med hver mandag. Ellers er alle såpass opptatt at det blir lite tid, og jeg er ikke så glad i å snakke på telefon.

Skrevet

Jeg har 2 nære venninner..

Ei av dem bor et stykke unna, og jeg liker overhodet ikke mannen hennes, så dem er vi sjelden sammen med. (jeg sier vi og dem, fordi vi stort sett er sammen som par)

Nr2 bor ikke så langt unna, og både jeg og mannen min kommer kjempegodt overense med henne og mannen.

Så dem er vi mye sammen med..

Ellers har vi 3 vennepar til der jeg kan skravle masse med jentene om alt mulig, betror oss litt.. Og mannen min er kompis med gutta.

Akkurat sånn vi liker det :)

Skrevet

Ja, altså, jeg har jo sikkert 20 venninner, men de tre er de nære. Jeg misforsto kanskje spørsmålet?

Skrevet

har 3 nære veninner, vi møter en gang pr mnd:) men vi prater ofte sammen

(lever travle liv hele gjengen)

en 5-6 venner som møter 3-4 ganger i året:) men prates oftere enn det:)

Skrevet

Har ei, men vet ikke om vi kan kalles venninner siden vi ser hverandre toppen to ganger i året.

Så da kan jeg vel egentlig si at jeg ikke har noen venner.

Skrevet

Har vel tilsammen 10-12 stk som jeg betegner som venninner, hvorav kun en bestevenninne! Vi ser hverandre to/tre ganger i uka og skriver sms til hverandre resten av tiden. Har tre-fire andre venninner som jeg kanskje treffer kanskje en gang i uka og resten treffer jeg kanskje 1-2 ganger i måneden, noen litt mer skjelden utifra hvor de bor. Chatter en del og skriver sms med de fleste.

Pleier å treffes hos hverandre, gå på kafe eller ut og spise, shoppe sammen eller en sjelden gang kino.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...