Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hva skal du gjøre i dag og hva har du gjort:D Jeg har tørka støv, bretta en runde med klær og nesten lagt alt på plass, har satt på vaskemaskin nr 2 samt oppvaskmaskina. Jeg har igjen å støvsuge og vaske trappa og gulvene. Og badet. Burde også rydda kottet oppe, men får se hva jeg gidder. Har tenkt oss ut å gå en tur:) Også burde vi tatt en runde med bilen og gjort unna noen ærend og jeg skulle trent:)
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Skryte av oss selv, altså? Jeg er helt klart med på det! ;-) Tatt ut av oppvaskmaskin og rydda litt på kjøkkenet. Rydda vekk for små klær til minsta og fylt på med større størrelse. Sortert det som er fint nok til å gis bort og det som får gå til fretex sine filleryer. Hengt opp klær og satt på klær. Bretta har jeg også gjort. Beste morgenen på lenge, egentlig. Opp kl 0600, dilla litt på badet med minsta. Lagd havregrøt, hatt koselig kaffe-stund med mannen i heimen. Levert mini i bhg. Minsta koser seg på matta med å...skal vi se...demontere den (puslespillmatte) og jeg nytter litt DiBings enn så lenge.
jordbær mathilda Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Har satt på en vaskemaskin.....ellers går vel dagen til å pleie min syke datter! Husmor oppgave nr.1 i dag;)
musketingen Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Stod opp kl seks, fikk spist frokost sammen med de to eldste. Ut med alle tre gutta i bilen for å lever de to eldste i barnehagen kl åtte. Kom hjem, har amma minsten ( som er tre uker gammel), og nå har jeg ordna litt ting på pc (betalt regninger og sånn). Kl 11 skal jeg på helsestasjonen med minstegutten. Ja så tror ikke jeg får gjort så innmari mye husarbeid i dag... Skal tørke litt støv i stua nå før jeg går:) Ellers er en av mine viktige ingredienser for hver dag at jeg prøver å gå en tur, så kommer vel til å gjøre det etter helsestasjonen:) Livet er herlig da:)
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Det er klart vi må skryte av oss selv;) Holder nå på og pusler litt her. Er ikke ferdig enda hvertfall, hehe... Må jo kose litt med lille innimellom:) Og sette på plass dorullene før de havner over hele stua. Hans nyeste hobby er å sette de i inngangen mellom stua og gangen. Og så hopper han over de eller sparker de, alt ettersom.... Berg det som berges kan;)
magedans Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 ...og jeg som trodde det stod HUMORtråd! Ikke så mange vitser her da Så flinke husmødre. Jeg har satt ut av oppvaskmaskinen og rydda på kjøkkenet. Nå skal jeg hvile mens gullungen sover. Fortsatt god husmordag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå