Gå til innhold

Gode amme-bh'er i str H-cup og oppover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 26 og brystene mine vil ikke slutte å vokse. Bruker nå 85H i vanlige bh-er og prøvde nylig amme-bh for å se om jeg kan finne noe som passer. Fant en av merket Anita med bøyler som jeg likte godt og som så ok ut, men den finnes kun opp til h-cup og den var allerede nå litt for liten..

Noen som har tips om en god amme-bh i stor størrelse som også støtter godt og former brystene slik at de ikke bare blir en "klump"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre har ikke jeg heller funnet noen som er mer enn H, og det kommer jeg selv til å trenge også : (

Jeg bare dytter denne litt, jeg, så kanskje noen kan hjelpe oss...

Skrevet

hei her er eit lite tips... vist man går opp en størelse i vidden så trenger man mindre kupp ;) kanskje dere finner noe vist dere gjør det... så prøv en i 90 el 95...

Skrevet

rygg størrelsene er 38 for 85 og 40 for 90...

Cupene er de samme som norske størrelser

Skrevet

Takk for tips! Tar gjerne imot flere!

Skrevet

H CUP? er det mulig? heheh jeg bruker egentlig c, men må sikkert ha d snart og jeg synes puppa mine er mega nå! hehe.. og da tenker jeg... ikke e, ikke f, ikke g men H og oppover! herrlighet! det må være enormt!?

ikke noe negativt altså, jeg bare ble litt wow!

Skrevet

He, he... Ja, skjønner det høres voldsomt ut :-) Jeg brukte D/E-cup i utgangspunktet, men nå vil de liksom ikke slutte å vokse. De ser egentlig ikke så voldsomme ut til vanlig når med god bh og klær på. Men i fri utfoldelse ser de ganske ekstreme ut. Som overdimensjonerte silikonpupper, egentlig..

Men kjipt at det er så vanskelig å finne bh som passer skikkelig. Og veldig dyrt blir det også! Og når man skal amme, er det jo viktig å ha en bh som er komfortabel.

Skrevet

Ja, jeg har sett litt på den. Er det noen som har erfaring med denne typen bh, altså Royce Jasmine nursing bra? Ofte vanskelig å bedømme bare på bilde, da størrelse og passform varierer veldig når størrelsene blir såpass store..

Skrevet

ja, skjønner det kan være litt problematisk. lykke ti med letingen.

Skrevet

Lykke til!

Det er absolutt ikke lett å finne ammebh i store størrelser. Jeg gikk fra 70DD til 75G/H sist, og er absolutt på samme veien nå....

Anbefaler deg å prøve en spesialbutikk slik at du får prøve flere forskjellige størrelser og former. Husker blant annet at abecita hadde noen bra. Ellers vet jeg at Change fører ammebh'er i store størrelser, og de koster ikke skjorta heller.

Anbefaler deg heller å kjøpe inn noen få, men gode bh'er fremfor å handle billigere merker på nettet. Disse BH'ene skal du tross alt bo i en stund, og for stor byste er det også viktig med god støtte:-)

Skrevet

Takk for tips! Dytter for flere :-)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Så godt å se at jeg ikke er alene...:-) Bruker også 75 H, men skulle gjerne funnet en bh i 70 I - skal definitivt sjekke ut bravissimo.

Ellers vil jeg bare anbefale www.underverker.no på det varmeste!!!! Der har jeg handlet alle mine amme-bh'er i 75 H. God kvalitet, god service:-)

Skrevet

Kommentar til den som sa at man kan gå opp en str rundt ryggen for å få større cup: Hjelper ikke stort at det er plass i cup'en hvis puppene detter ut under strikken, vettu ; )

Vi med forvokste monsterpupper burde nesten fått ammebh'er på hjelpemiddelsentralen, blir alltid litt sur når jeg ser det HAVET av bh'er som finnes i str A-C, mens vi som virkelig trenger bh'er, kan ikke få tak i noen! Blæh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...