Gå til innhold

Noen som har opplevd BO og hatt hcg som har steget kraftig da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp beskjed fra legen at hcg hadde økt fra 2813 til 14095 fra 15. til 20. januar. Blør litt, men hadde ikke hatt sa. Lagen kunne bare se fostersekken på ul, og jeg er ikke sikker på når eggløsning har vært og evt. hvor langt jeg er på vei.. Det er vel ikke bestandig mulig å se et foster de første ukene. MEN det jeg lurer på- er om det er noen som har opplevd BO og hcg har fortsatt å stige da????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

Har kanskje vært i lignende situasjon som deg. Var på tidlig ul pga blødning. Hun kunne da se en fostersekk på 20 mm, men fant ikke noe fosteranlegg, måtte komme tilbake 2 lange uker etterpå. Hun forberedte meg på at det kunne være BO. Tok blodprøver innimellom for å sjekke stigning av hcg.

Da jeg kom tilbake etter 2 uker hadde hcg steget kraftig (blodprøve med 5 dagers mellomrom) og hun fant fosteranlegg med en gang:)

Hun sa at det var veldig lite sannsynlig at hcg hadde steget så mye hvis det var BO, da pleide det kun være svak stigning eller "flatt".

Sannsynligvis går det bra for din del også:) Er fært å ikke vite.

Lykke til!

Skrevet

Åååå. Nå fikk jeg i hvertfall et lite håp igjen. Jeg vet jo ikke hva mye eller lite stigning er når det gjelder hcg jeg da.....Men regner med at det er endel stigning det jeg da har hatt- Da er det bare å krysse fing og håpe det er noe der!

Takk takk. Nå beroliget du meg litt. MEN den uka som er igjen kommer til å være helt jævelig om jeg skal si det rett ut..

KLem:)

Skrevet

hcg skal fordobles annenhver dag..ved kjapp hoderegning, virker det på meg som stigningen er helt normal;-)

masse lykke til, håper alt er i orden;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...