Gå til innhold

Rettskrivningshjelp til en danske! Må skrive søknad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt da denne pc ikke har norsk stavekontroll og jeg enda ikke er helt god i den norske skriftsspråk.

Skal gjerne være litt korrekt norsk når det er en søknad..

Jeg er en xx år gammel kvinne, opprindelig fra Danmark, som har bodd i Norge i x år. Jeg jobber for tiden som xx, men har det siste året vært ute i svangerskapspermisjon. Permisjonen har jeg brukt på å ta lønns- og personalmedarbeiderstudiet, hvilket ga meg lyst og interesse i å jobbe med spesielt lønnsområdet. Jeg synes lønn er et spendende område som passer veldig godt til min systematiske personlighet.

Mens jeg har hatt mitt nåværende jobb har jeg sideløpende fullført en mastergrad i xxx ved xxx. Gjennom studiet mitt har jeg oppnått ferdigheter i å analysere og løse formidlingsoppgaver, hvilket kommer godt med når man skal jobbe med saksbehandling.

Takk for du tok deg tid til å hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en xx år gammel kvinne, opprinnelig fra Danmark, som har bodd i Norge i x år. Jeg jobber for tiden som xx, men har det siste året vært ute i svangerskapspermisjon. Permisjonen har jeg brukt på å ta lønns- og personalmedarbeiderstudiet, hvilket ga meg lyst og interesse til å jobbe innen lønn. Jeg synes lønn er et spennende område som passer veldig godt til min systematiske personlighet.

Mens jeg har hatt min nåværende jobb har jeg samtidig fullført en mastergrad i xxx ved xxx. Gjennom studiet har jeg oppnått ferdigheter i å analysere og løse formidlingsoppgaver, hvilket kommer godt med når man skal jobbe med saksbehandling.

:)

Skrevet

Jeg er en xx år gammel kvinne, opprinnelig fra Danmark, som har bodd i Norge i x år. Jeg jobber for tiden som xx, men har det siste året vært ute i svangerskapspermisjon. Permisjonen har jeg brukt på å ta lønns- og personalmedarbeiderstudiet, hvilket ga meg lyst og interesse til å jobbe med lønnsområdet spesielt. Jeg synes lønn er et spennende område som passer veldig godt til min systematiske personlighet.

Mens jeg har hatt min nåværende jobb har jeg også fullført en mastergrad i xxx ved xxx. Gjennom studiet har jeg tilegnet meg ferdigheter i å analysere og løse formidlingsoppgaver, hvilket kommer godt med når man skal jobbe med saksbehandling.

Lykke til med jobbsøking :) Og du, jeg hadde ikke vært redd for å bare skrive på dansk heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...